عقاید یک رامین

[به پشت دوربین نگاه می کند و می گوید]

بله بله ... همین الان از اتاق فرمان اشاره میکنن ک پست کم میزاری :)) چیزی ب ذهنم نمیرسه . شما ایده ای دارین ؟
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۶ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

هیچوقت روزانه نویسی نکردی رامین؟:) خیلی حال میده:-D
به نظرم صرفا جهت تنوع تو سبک نوشتن یک روز از هفته ات رو بنویس:)
اره یه مدت انجام دادم . اون روزا می چسبید ولی الان فک نکنم :)
ممنون بابت پیشنهاد
از اتفاقایی که میبینین داستان کوتاه بنویسین:)
خب همیشه سعیم همین بوده :))
راضی ام ازتون. :)) من سرم شلوغه و شمام پست نمیزارین برا اولین بخاطر پست نذاشتنتون شاکی نیستم.
عکسای جدید بزارین اینجا...
پست "زندگی ..." به سبک قبلنا بنویسید...
از روزهایی که همینطوره میگذره...
مبهم و حتی دو پهلو بنویسید.. :)
برید پارک و گزارش بنویسید... که مطمئنا نمیریدو داریوش هم بایگانی کردین...
از یاسمین بنویسید... شایدم ثمین بود. دا پیر شدم اسم یادم نمیمونه.
چرا ذهنم ته کشیده یه موضوع جدید به ذهنم نمیرسه.
شعر بخونید، ترانه دکلمه کنید بزارید وب...
نقاشی بکشید عکسشو بزارید...
خاطره تعریف کنید...
پست بلند بنویسید و قانون شکنی کنید...
خدارو هم شکر کنید و بقیه رو هم دعا.
منم بندازین بیرون نیام سردردمو رو وب شما خالی کنم و اینقد پرحرفی کنم. :))
:)))) 
عکاسی نکردم خیلی وقته 
خیلی وقته حسی شبیه حس پست های زندگی نداشتم 
مبهم و دو پهلو :)) 
متاسفانه وقت ازاد خیلی کم دارم . 
یاسمین 3 سالش شده :)) خیلی شیطون شده . ثمین یکی دیگه بود :)))
همچنان با صدام مشکل دارم :|
نقاشی ؟ :| اصن بلد نیستم
خاطره خوبه . ولی باید یادم بیاد :))
دیگه این مدت هر چی پست بلند بود تو ذهنمو نوشتم دیگه :)) 
چشم :)
سردرد خیلی بده :|
پست باید خودجوش باشد، پست باید خود، جوش باشد D: بذارید هر وقت واقعا حسش بود بنویسید :))
منم منتظر جوشششم ( جوشش اش هستم :))) ) ولی خب از اتاق فرمان اشاره کردن خب :))
یه خلق هیجان انگیز انجام بدین
این ک سختتر از پست نوشتنه ک :)))
در مورد گرون شدن پیاز بنویس :دی
:)) پیاز گران شد :)) 
از این پستای مساحت زیست بذار
بد فکری نیس :)) مرسی . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)