عقاید یک رامین

دو تا ک نشدی ؟

با توجه ب سن الانم و همچنین، موضوعاتی ک تو چت با یه دوست قدیمی میتونه مطرح بشه ، شنیدن این سوال چندان هم غیرقابل پیش بینی نیس ولی این، اولین بار بود ک یه نفر این قدر بامزه ازم این سوالو کرده . پرسید
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

چه باحال :)) ادم بیشتر یاد اینا میفته که یه بچه دارن میپرسن دوتا نشدن و اینا
:)) خودم کلی خندیدم . اره اینم هست . ب ذهن من نرسیده بود این 
دو تا شدن اگه به معنای دو شخصیتی شدن یا تغییر ظاهر و تظاهره نه.. رشد کردم ...
والا من خودم اولش همین دو شخصیتی شدن ب ذهنم رسید و کلی خندیدم 
خب نمیخایین دوتا شین؟؟
بین دخترا در حد خز شد :))
ب خواستن منه مگه ؟؟ :)))
:)))))) 
الان ک بیشتر دقت میکنم یه صورت پنهان دیگه ای هم داره این جمله . "دوتا" اسم یه بازی چند نفره معروفه :)) 

هیییم. الان که فک میکنم یکمیش خواست خودتونه. :))
من نشنیدم. بازی دوتا!!
افرین :)) یه کمیش :)) 

Dota 
آها برا اندرویده. :)
واسه اندروید هم هستش . اصلش واسه پی سیه :)
ایشالا سه تا شدنتون رو شاهد باشیم:)
حالا صب کنین من دومی رو پیدا کنم :)))
فک کردم دوتا بازیه مثل "وسطی" و "لی لی" :))
نه از اونا نیس :)))
نیشم باز شد اول.. فکر کردم خبریه :))
نه بابا خبری نیس :)))))
بانمک پرسیده :))
اره :))
قشنگ منظورو رسونده هاا D:
خیلی صاف رفت سر اصل مطلب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)