عقاید یک رامین

#جالبترین_جمله

یه بار تو قسمت "درباره من" یه وبلاگی نوشته بود :

لطفا در کامنتها از هر گونه قربان صدقه پرهیز کنید . همسرم تمام کامنت هارا میخواند.


خیلی برام جالب بود . خیلی بامزه حتی. شما چی ؟ جالبترین جمله ای ک تو فضای وبلاگی دیدین چی بوده ؟

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

D:
+ "یکی که خودش را چپانده بین بلاگر ها" به نظرم باحال اومد ((:
منم فک کنم این جمله رو دیدم قبلنا  :)
با قربون صدقه مگ چ اتفاقی میوفته؟:|
خب همسرشون دوست نداشته ک کسی قربان صدقه شوهرشون بره :))
:دی

من گنگ خواب دیده ام و اینا جالب ترین چیزی ک من خوندم
خیلی جالب بود برام
انگار صاحب وبلاگ یک حس خفنیتی نسبت ب خودش داشته.از جهت این خیلی جالب بود
:دی
:))))))))))))))))))
خفنیت :)))))

دیگه کاری ک از دست صاحب وبلاگ برمیومده دیگه :))
چقد خوب و صادقانه بوده. :)
اتفاقا چند وقت پیش به تفاوت وبلاگ نویسی زمان مجردی و متاهلی فک میکردم.
به جالبترین زیاد برنخوردم شاید هم ذهنم یاری نمیکنه الان ولی تا دلتون بخاد "درباره من" خز و نچسب خوندم. :))
خز و نچسب :)))))
خدایی خیلی چرتن مال بعضیا :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)