عقاید یک رامین

ناخدا رامین از روی عرشه کشتی صحبت میکنه

قدیما ریسک این طور تعریف میشده ک طرف سوار کشتی میشده و سفر میکرده تا سرزمین های ناشناخته رو کشف کنه . نه می دونسته کجا داره میره ، نه میدونسته قراره چی پیدا کنه و نه کسی راه بلد بوده ک کمکش کنه و ازش سوال بکنه . در جوامع امروزی ریسک تغییر ماهیت داده . به یه چیزای دیگه میگیم ریسک . مثلا ب کسی ک مث من با یه استادی پایان نامه ورداشته ک حتی نمیدونه چی به چیه ، میگن طرف ریسک کرده . خودم ک اولین باره دارم این موضوع رو کار میکنم . موضوع تازه . نرم افزار تازه . اصن همه چی تازه ست . استاد راهنمام ک آخرین بار 3 ماه پیش دیدمش و اصن یادش نیس من کی ام ، فیلد کاریش این موضوع نیست . استاد مشاور هم حتی منو ندیده ینی فرم رو داده بودم ب منشیش تا امضارو برام از استاد بگیره . خلاصه ب شکل وان من بند1 -طوری دارم میرم جلو ببینم قراره کدوم قاره رو فتح کنم . ایا اصن قراره فتح کنم یا نه ؟ خدا می دونه 



1-  One man band

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

هیییم... و من الله توفیق ناخدا رامین :))
امیدوارم تهش فتح باشه براتون :)
مرسی مرسی
امیدوارم :)
پایان نامه‌ی برادر منم داره مسیر مشابهی طی می‌کنه D:
البته اون کوچک ترین زحمتی نمی‌کشه و همش گردن خواهرمه :|
خوبه خواهر تون هست 
دست ایشون درد نکنه :)
به فتح می رسید ناخدا! :)
البته احساس میکنم روی یه تیکه چوب وایستادم ک موج مشکلات داره می بردش اینور اونور ولی خب خلاصه ناخدا منم :))
مرسی مرسی :)
کلی هم موفق باشین:)
با تشکرات فراوان از شما :)
چه هیجان انگیز :))
اینکه نمی دونی داری کجا میری و وسط اقیانوس تنها موندی هیجان انگیزه ؟؟ :))
من چرا یادم رفت آرزوی موفقیت کنم؟ :-"
موفق باشین ناخدا :))
حتی آماده‌این بچه‌ها؟
- بله ناخدا.
نشنیدم صداتونو!
- بله ناخدا.
میاد پیشتون با خوشحالی،
- باب اسفنجی
:|
خوب میشم آقا خوب میشم -_-
مرسی مرسی :)

:))) خوبه ک :)
پس یه قاره جدید قراره کشف بشه!
موفق باشید.
من یه جزیره یه متر در یه مترم راضیم :))

مرسی :)
ناخدا ناخدا
فرمون رو شیش درجه بده چپ و با همین فرمون برو جلو
:)
مطمعنیم قاره های جدیدی کشف خواهی کرد:)
رو چشم ملوان :))

ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)