عقاید یک رامین

عاشق شدم

به چشمون سیات 

به دیوونه بازیات

به خنده بی ریات



+ چیه ؟ چرا این طور نگا میکنین ؟ نکنه فک کردین ... ؟ نه اشتباه نشه . اینارو من نگفتم ک . مهدی جهانی خونده . من فقط نقل قول کردم ازش . عنوانو طوری انتخاب کردم ک یه کم تشویش اذهان عمومی کنم ، یه کم فضا عوض شه :)) وگرنه هیچ ارزش دیگری ندارد . با تچکر

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

حالا چرا یه من؟:))
اشتباه چاپی بود
یه کم 
:))
:)))
خب شما بگید چی میشه مگه؟؟ اول و آخرش که میگید والا :))
والا پنج ساله با دیدن عنوان پست رو میفهمم، موفق به تشویش ذهن نشدین.{با عرض پوزش شکلک دیل چئخادماخ و زود از کادر خارج شدن}
بله . اول آخرش قراره بگم :)) 
:))) حیف اولدی . سعی میکنم تلاشمو بیشتر کنم  :))
این حرکتا قدیمی شده باباع :))) نوآوری به خرج بده :)
برادر ما خودمون قدیمی هستیم :))
هلمارو:))
اصن یه اشتیاقی داشتن ک ذهنشون مشوش نشده ک :)))
Leila@
لیلا جان من از پست رمز دار یاسمین و ... اینقد دیدم تا نرم عروسی آقا رامین باور نمیکنم. :))
:))))))))))))))))))))))))))

پست رمز دار یاسمین :)))) یادم نبود اصن این
اصلا ذوق میکنم برنامه هاتون به هم میریزه :))))
:)))
:)) ببینین چی بوده که همه رو یادشه و تهش هم تا نیاد عروسی تون باور نمیکنه:))
هلمای عزیزم:))
:))) 
مث اینکه قبلنا زیاد تشویش اذهان عمومی کردم :))
اصلاً دروغ گوی خوبی نیستی :)
در این حد ینی ؟ :))
منم ذهنم مشوش نشد :)))
اه حیف شد :))

احساس پیری کردم . همه ک فهمیدن ک :|
عهههه مباااارکه :)
به پای هم پیر شین.
.
.
واه الکی گفتین؟؟ واقعا که، فک کردم راستکیه. :)
-------------
جوری حس پیری گفتین و پوکرفیس شدین بخاطر مشوش نشدن ذهنم عذاب وجدان گرفتم.
قبلنا ملت بهم اعتماد میکردن خب :))) این چ وضشه اخه
من ولی برخلاف همه تا حدودی چشام گرد شد! پریدم تو ببینم چه خبره که دیدم ای بابا! همه چی امن و امانه گویا :))) ولی از همون اول که داشتم میومدم یه حسی در من فریاد میزد که این عنوان کلکی بیش نیست :))
راضیم :)) اصن ملت ب چشماشون هم اعتماد ندارن ک دارن چی میخونن :))) 
آزار داری؟ :))
:))) یه کم
آقا خیلی لوس بود :///

تو عاشق بشی که نمیای به ما بگی.
عه . خوب بودااا ؟؟ 

چرا نمیگم ؟؟ شاید دیر بگم ولی میگم . 
راضی این؟ چقدرم بدجنس :)))
از بس سرکارمون گذاشتن اینجوری شدیم :)))
:))) از اینکه ب هدف رسیدم راضیم :))
سرکار ؟؟؟ تشویش اذهان عمومی :))) 
دیشب وسط عروسی پنل رو باز کردم
دیدم رامین پست گذاشته عاشق شدم
اصن چشام قلبی شد :-D
منتظر بودم وقت کنم این پست رو بخونم:-D
خلاصه که مبخوام بگم خیلی پلیدی رامین:-D
:)))))) یـــــــــــــِــــــــس (ایکن مشت گره کرده) :)))

الان سوالی ک مطرحه اینه ک شما چرا وسط عروسی ب وبلاگتون سر میزنین ؟ ایا وسط عروسی جا این کاره ؟ :))
همون دیگه! در هدفتون یه بدجنسی یواشی نهفته :)))
چه اسم باکلاسی هم گذاشتین روش. تشویش اذهان عمومی :)))
هدف تلطیف فضا بود :))) 
:))

چ زودم ب اون چیزی ک تو وبتون میخاستین وصل شدین :))))))) الان شمارو از هلند نشون میده :))))
اوه یـــــس! البته این همچینم تلطیف فضا نیستا! تلطیف فضا فقط پست جدید من :))))))

:: جدا؟ خو من که فقط برنامشو نصب کردم! بازش نکردم ://// با این حساب چطور منو از هلند نشون میده؟ :||
در پاسخ عارضم که
دستم وبلاگ
دهانم وبلاگ
وجودم وبلاگ
پنل در هر زمان و مکانی چک میشه:-D حالا عروسی یا هر جا:-D
عالی بود :))))))
احسنت 
تشویش اذهان عمومی؟
الان میرم به پلیس فتا شکایتتونو میکنم:|
:))
این پست در راستای مذمت قضاوت عجولانه ست :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)