عقاید یک رامین

بلاگفا

مث اینکه بلاگفا داره بر میگرده

چرا کسی اینجا نیست ...

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

سلام:) خوبیییییید؟
من هستم:D:D:D
ایشالا بلاگفا ام زودتر درست میشه همه میریم سر خونه زندگی مون:)
سلااام :)
خوبین ؟ چ خبرا ؟ 
اینجارو از کجا پیدا کردین ؟؟ :)))
خدا از دهنتون بشنوه 
موتوشکرم:D
امتحانامون همین امروز صبح تموم شد. احساس رهایی و آزادی میکنم:)
از تو لپتاپ مامانم . خیلی وقته:D گفتم ی سلامی بکنم:)

شما نمیگین حالتون چطوره؟
ایول . مبارکه . رهایی و آزادی !!! چ کلمه خوبی بکار بردین 

بله از ۱۷ اردیبهشت میاین اینجا ولی نظر نمی نویسین :|
اینجا اطلاعات زیادی مینویسه :)) 
مرسی ک سلام کردین 
داشتیم می پوسیدیم اینجا 
حالم ... حالم خوبه ... در یک جنگ فرسایشی به اسم زندگی در حال مبارزه هستم
مامان خوبن ؟ خانواده خوبن ؟ آزیتا خوبه ؟ :))))
چون اطلاعات زیادی می نویسه نظر گذاشتم دیگه:| وگرنه میخواستم تا آخر عمرم وانمود کنم ک من اصلا اینجا رو بلد نیستم:D

حالتون خوب باشه:) الان زندگی من به معنای واقعی کلمه رو هواست ولی ببینین چقدر حالم
خوبه:|:| :((  :))))

مامانم خوبه. تا یکشنبه پیشم بود. خونواده.... یه چیزی بگم؟ یه هفته است داداشم مجبورم میکنه هرکاری میگه انجام بدم. هر وقت میخواد واسش چایی ببرم . لباساشو اطو کنم. حتی مجبورم باهاش ماشین بشورم. فقط به خاطر اینکه کارم پیشش گیره. نمیدونین چه وضعی دارم. حسابی قابل ترحم شدم این روزا:| :( 
آزیتا بهتون سلام میرسونه:)

با تشکر از لپ تاپ خانم دکتر ک بلاگ ما هنوز توش هست :)
چرا رو هواست ؟ 

آخ آخ حتمن ارزششو داره ک برا داداشتون کار می کنین دیگه 
بعد از رسیدن ب هدفتون تلافی کنین :))))

مرسی سلام منو هم بهش برسونین
راستی آلبوم پالت و سینا حجازی هم ک در اومد . راستشو بگین چقدر ذوق کردین ؟
قبلا هم گفتم. من از بدبختی هام واسه شما تعریف نمیکنم:D  

همین که رسیدیم به مقصد مورد نظر میخوام محکم بزنمش. از پیش نقشه ی انتقام و کشیدم:))

آخ نمیدونین. صبح امتحانم بود. انقدر شارژ شده بودم که نمی دونستم باید چ طوری انرژی مو تخلیه کنم. هی بپر بپر میکردم. یعنی اون هفته خیلی معرکه بود برام. هر چند هر وقت به هرکی این موضوع رو می گفتم ی جوری نگام می کرد ک یعنی اصلا چیزی نیست ک ب خاطرش این همه خوشحال شی:| ولی عالییییییی بود. شما دوستشون داشتین؟ بگین که از خودتی و رفیق خیلی خوشتون اومده:D بگین ک خانه بدوش آهنگ قشنگی:D بگین  ک گربه و ماهی و خیلی دوست داشتین:D
عه ؟؟ چرا ؟  دلیلشو قبلن گفتین ؟ من یادم نمیاد :)
احسنت :))

با شنیدن خبر منتشر شدن آلبوما گفتم حتمن الان رو هوایین . پس حدسم درست بوده :)
من ک از خودتی و رفیق و آی دلم حجازی 
و از تمام آهنگ های باکلام پالت خوشم اومد مخصوصا نیمی از ما 
ببخشید دیروز نت بی ادبم یهو پرید.
گفتم ک خودتون گفتین از درد و دل شنیدن خوشتون نمیاد:)
بله حسابی خوشحال شدم:)

راستیییییییییییییییی شما رفتین شمال. گفته بودین تا حالا جنگل نرفته بودین.خوش گذشت؟ دیدین چقدر همه چی سبز بود. ی چیزی بگم بر بخوره بهتون؟ فکر کنین اگ پاییز می رفتین همینقدر قشنگ بود؟همه برگا زرد بود بیشتر دلتون میگرفت:D
خاهش :) 
بله از درد و دل شنیدن زیاد خوشم نمیاد :) مرسی :)

بله بله . جاتون خالی . همه جا سبز بود . همه جا :)
هیمممم آره اگه زرد بودن دلم میگرفت حسابی


فکر کردم الان ب جای تایید از پاییز دفاع میکنین:D

در هر صورت,امیدوارم همه چی همیشه براتون به بهترین شکل ممکن پیش بره:)
اینجاست ک میگه : 
جمشید ، چرا همه رفته بودناشونو میزارن پاییز ، چرا پاییز هیشکی برنمیگرده 

مرسیات فراوان :)
دوربین چطوره ؟ اذیت ک نمی کنه ؟ :)
الان کنارمه .منتظرم شارژ بشه. راستشو بخواین الان ی ماه ک دستم بهش نزدم.اعتماد ب نفس ندارم اصلا:|
عه ؟ چرا ؟ عکس بگیرین . هزار تا . هر چقدر ک میتونین . هر چقدر هم ک تکراری باشه . با دوربین اخت  بگیرین . قلقش دستتون میاد . احتمالا با دیدن عکس هایی ک بقیه میگیرن اعتماد ب نفستون کم میشه . آره ؟ 
اره.هم اینکه شما گفتین. هم اینکه یکی هست ک مدام همه اعتماد ب نفسم توی همه چییییییی میگیره. حتی وقتی می نویسمم خوشحال نیستم.میدونم نباید اهمیت بدم. دارم تمام سعی مو میکنم.واسه همین دوربینمو زدم ب شارژ:)
آفرین این درسته . همین جوری ادامه بدین و تسلیم نشین . با تشکر:))
من با اجازه برن سر درس و مشقم . من هنوز امتحانام شروع نشده آخه :)) داغون :))
:)
موفق باااااااااااشییییید ی عالمه:)
مرسیات زیاد :)
قالبتون قشنگه:)))))
مرسی زیاد 
البته آبی بود 
با انرژی و وقت زیاد تبدیلش کردم ب نارنجی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)