عقاید یک رامین

تو کتابخونه

همین الان :)


دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

به به :) کتابخونه برای من همیشه یه حس متفاوتی داشته :))
حیف نیس اینجا تا ساعت ۲ باز باشه ؟ و از هفته بعد تا ۲۵ تعطیل ؟ انصافانه ست ؟
اولش فکرکردم کتابخونه مرکزی دانشگاه تبریز هست! ولی این زاویه اصلا برام آشنا نیست! ولی صندلی هاش شبیه اونجاست!
:))
نزدیک شدین :))
کتابخونه دانشکده انسانیه 
سکوت رو رعایت کنید لطفا :)
الان این خودکارتون راستکی آبی مینویسه؟؟
ساکت بودن همه :))
بلــــــــــــی
واییی
خدای من.. چقدر خووببهههههه ^ــ^
صدای سکوت عکس هم داره میاد حتی:)
:) 
حس خوبی داره :)
خوش به حالتون چه کتابخونه خفنی دارین :-"
والا اگه مال من بود خوش ب حالم میشد :)) مال من نیس 
مک تو این کتابخونه بشینم اصلا نمیتونم تمرکز کنم بس که شگفت‌انگیزه:)
حاضرم جامو باتون عوض کنم :)
پس در رابطه با برنامه های بازیافت باید توجه داشت روش معینی وجود دارد..
:)))
بله بله 
کتابخونه ی هواگوارتز
:)) اون قدرا هم هیجان انگیز نیس
کلی گشتیم تا یه خودکار بیک قدمت دار و اصیل پیدا کنیم اخرشم نشد
از همین شیشه رنگی ها گرفتیم :دی
هیجا سراغ ندارین خودکار بیک اصیل؟:دی
ایناهاشش :

http://shoptahrir.com/shop/%D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%DA%A9/

:))
رو میز عبارات نا مناسب نوشته نشده!
چه عجیب!
بله . عجیبه :|
چرا خدایی خیلی حیفه :(
بعد میگن چرا نسل دانشجو ها عوض شدن :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)