عقاید یک رامین

قیمه ها رو ریختم تو ماستا

دیشب انقدر خسته بودم ، رفتم اب خوردم . بجای پارچ آب ، لیوان خالیو گذاشتم یخچال . خندم گرفت خوابم پرید :))

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

خسته نباشی :))
مرسی مرسی :))
دارین پیر میشین :)))
شدم :)) خیلی وقته
یه باری غذا روی گاز داشت میسوخت برادرم خیلی شیک هود رو روشن کرد رفت :))

خودمم یه بار رفتم تخم مرغ بشکونم، خودشو ریختم سطل زباله پوستشو ریختم تو ظرف :))

به نظرتون ارثیه ؟ :)))
:))))) احسنت 

:))) مال شما برگشت پذیر نبوده :))) 

فک نکنم . از خستگیه . خستگیییییی
چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا

چرا وبلاگا رو میری تو پستا

چرا پاستا ها را میریزی تو سسا

و این داستان ادامه دارد
:))
من تمام پست های این مسابقه ی اخیر طنز بچه ها رو که خوندم نخندیم اصلاً! ولی با این دو خط پست شما خنده ام گرفت! :)) مخصوصاً جمله‌ی آخر! :))
:)) لطف دارین شما :)
سلام
وبلاگ خوبی دارید
ممنون
سلام 
ولی شما وبلاگ جالبی ندارین 
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)