عقاید یک رامین

خندیییییید

گفت 

میشه پشتشو برام بنویسین ؟ 


 عکسو بهم داد و پشتش نوشتم 

دوست همان بِه ک بلا کَش بود

عود همان بِه ک در آتش بود


عکسو بهش دادم . چرخوند و خوند 

دوست همان به ک ... چی ... بلاک اش بود ؟ 


خندیدم و گفتم 

بلاااا کش . بلاک اش چیه دیگه ؟؟ 

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

:)))
البته اینجا به خاطر قوائد قافیه بلاکِش رو به صورت بلاکَش می خونیم تا با آتَش هم قافیه بشه :]
بله بله :) 
درسته 
چرا منم بلاک اش خوندم:-D؟!
از آنجایی ک مستغرق در دریای بی کران تکنولوژی شده اید و ب معنویجات علاقه نشون نمیدین



الکی مثلا من خودم نیستم
چرا دوست بلاکش باشه؟ :/
دوست بلا کش نباشه پس ب چ دردی میخوره ؟ 

البته دوست منظور دوست واقعیه . دوست چندین ساله .
چقدم خفن :دی
عینک دودی :))
شما همیشه رو قدمت دوستی تاکید میکنید، یعنی بنظرتون تا یه زمان مشخص دوستی ها به ثبات نمیرسن؟؟
بله . معتقدم شدیدا
من خوندم بلاگش بود. هی داشتم فکر می کردم چرا. واقعا. دوست وبلاگی بهتر است مثلا. هی قانع هم نمی شدم تازه!
:))) 
دوست وبلاگی ک اصن خیلی خوبه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)