عقاید یک رامین

سلامتی خودمون

چن روز پیش می خواستم یه پست در مورد روحیه بلاگری بنویسم "فقط ما نیستیم ک حرفامونو مطرح میکنیم . اشخاصی مث اینستاگرامر ها هم مث ما بلاگرا حرفاشونو میزنن ولی تو یه جای دیگه . بحث در مورد این روحیه ست . فرقی نمی کنه ک کی کجا حرفشو میزنه . اتفاقا خیلی ها هم هستن ک تو این راه خیلی موفقن و کلی آدم دنبالشون میکنن و ... " که با دیدن چن تا عکس همه چیز برام عوض شد 


قیمت تعرفه ها : 

مطی حیدری : عکس بهمراه تبلیغ دو میلیون - عکس تگ شده یک و نیم میلیون - استوری یک میلیون

گل انار : هر پست یه میلیون

محمدرضا ماندنی : پست یه میلیون - استوری 500

و ....


این اشخاص با این کارشون کلاه برداری نمیکنن . حق منو نمی خورن . پول مردمو بالا نمیکشن . دزدی نمیکنن . مردمو تیغ نمیزنن . صنعت تبلیغات همیشه بوده و بعد از این هم قراره باشه ولی میدونین چیه ؟ با خوندن این ارقام یه جوری شدم . خورد تو ذوقم . انتظارشو نداشتم . با اینکه من هیچ کدوم از افراد بالا رو دنبال نمی کنم و کشته مرده شون نیستم ولی به دید یه آدم خوب نگاه میکردم ک داره با حرفا و عکساش شادی و خوبی و سرزندگی رو بین مردم ترویج میده . الان ناخوداگاه این تو ذهنم می پیچه ک دارن پول میگیرن تا حرف خوب بزنن . حرفا حرفای خودشون نیس دیگه انگار . بخاطر پوله . حداقل بعد از این میتونم دلمو به این خوش کنم ک بلاگرا فقط و فقط بخاطر دل خودشونه ک می نویسن . سلامتی بلاگرا :)

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

حامی مالی دارند؟! :/
سلامت باشید.
حامی مالی ک نه . واسه پستهای تبلیغاتیشون پول میگیرن
همچنین :)
عکس به همراه تبلیغ دو میلیون :|

خدا همۀ بلاگران خوب و واقعا بلاگر را سلامتی دهاد :))
بله :|

آمین :)
اره
هرچند تو خود اینستاگرامی ها هم کلی ادم هستن ک دلی کار میکنن ولی در کل اره
من هرکی تبلیغ میکنه رو انفالو میکنم ولی مثلا میتونم هر وبلاگی رو با وجود اینک حسابی حرفاش ممکن اعصابمو بریزه بهم دنبال کنم
فک کنم واس خاطر همین دلی بودنشه
ولی راستش کلا از این فازی که ما بلاگری ها خَیلی خوبیم بقیه همه سطحی ان خوشم نمیاد . شاید این "دلی" بودن خَیلی بهتر باشه اگر قرار از خودمون تعریف و تمجید کنیم:دی
مرسی :)
بله . اونجا هم کلی آدما هستن هنوز دلی کار میکنن . 
منظورم از جمله اخر بلاگرایی هستن ک دلی می نویسن چون تو جامعه بلاگری هم هنوز هستن تبلیغاتچیا و وبلاگای کپی . بله . دلی بودن خیلی هم عالیه :)
خواهش میکنم :)
حالا بین خودمون باشه چندی پیش یه پیشنهاد تپل داشتم که تبلیغاتش رو توی وبلاگ بذارم و پولشو بگیرم اما خب، قبول نکردم :)
ببین چیزه اقا وبلاگ تو خیلی خوبه . با تبلیغات خراب میشه ولی بعضی وبلاگا هستن چندان محبوبیتی ندارن مث وبلاگ من.خلاصه از این موقعیت ها پیش اومد دایورتش کن ب من :)))))))) 
یه چی بگو بگنجه رامین جان! من موقع تغییرات اخیری که توی ظاهر و باطن وبلاگم وارد کردم چند تا وبلاگ رو الگوی خودم قرار داده بودم که یکیش خودت بودی! ;)
القصه خواستم حرفتو تأیید کنم که ماها هم می‌تونیم پول در بیاریم ولی خب... به قول شاعر: این کار دله، گناه من نیست... :)
واقعا ؟؟ ^_^ پس من میتونم تو قسمت درباره من بنویسم : یکی از وبلاگای الهام بخش قالب جدید وبلاگ مترسک معروف ^_^ 

یاشااااااااا ( زنده باشی)
الان قشنگ معلومه مترسک از جزو اون 4 درصدی هاست که تبلیغاتو قبول نکرده هااااا =))))

دم شما گرم مترسک ^_^
ب نکته دقیقی اشاره کردین . بالاخره هستن دیگه این جور بلاگای 4 درصدی هم دیگه :))

خیلی گرم :)
سلامتیموووون
بشماااااااااار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)