عقاید یک رامین

واقعا احساس پیری کردم :|

یه سال از من کوچیکتره . با تلفن داشت با دختر 4 سالش حرف میزد 

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

سلام
بچه ادمو پیر نمی کنه
نگران نباشید
دوستای منم خیلی ها صاحب فرزندند و من هنوز مجردم خخخخ
سلام 
شرایطا فرق میکنن
ینی هم‌سن داداش منه،
وای خدا ^_________^
یه لحظه واسه بچه‌ی نداشته‌ی برادرم ذوق‌زده شدم،
البته فقط در حد همون سی‌ثانیه‌ی اول بود چون بعد یادم افتاد باید مواظبش باشم و تو این چهار سال حتماً پدرمو دراورده پشیمون شدم -_-
:)
عمه میشین :))
بچه بزرگ کردن سخته :| :| :| 
بنده الان در حال جوونی کردن در کندوانم. :))
19 سالگی بابا شده :)
شمام اینقد فکر وخیال نکنید. :)) الان الکی حرف درمیارم.
دوست من دوماه دیگه پسرش دنیا میاد، هروقت حرف میزنیم میگه: تو بمون حالاحالاها خودم میگیرمت برا پسرم.
خوش گشسین :)

اولمور :))))
مبارهدی :)))
خب قرار نیست که لزوما همه مثل هم باشن. یا حداقل میتونم بگم سعی کنین کلا هیچ وقت احساس پیری نکنین:)
بله قرار نیس مث هم باشیم ولی خب این حس خیلی ناگهانی بهم دست داد . من قرار نبود بهش دست بدم :))
منم احساس فسیلی بهم دست داد :|
می بینی اصن آدمو نابود میکنن 
یاد همۀ اون همکلاسیاییم افتادم که الان مامان شدن :))
:| :| :| :| :| همین طوری پوکرفیس طور از کادر خارج میشود :| :| :| :| :|
:)) آقا من قانع شدم
:)))
:) خوش گئشدی

عه دییسن دوردان فکر آلیب بیلزی هاا. ایشالا سورا(آینده نزدیک) الله اوش قلو ورر سیزه بی یردن جبران اولار بوحسلریز. :))
ساغولاسوز :))
:) 

حالا خب سه قولو هم خوبه ها ولی بحث سر زمان این اتفاقه . کمیتش در اولویت های بعدی مطرحه :))
هوووووووم ... [استیکر بَبَعی کلاه قرمزیو در نظر بگیرید]

:)))
:)) 
چ حیف ک اینجا استیکر نداره
دا واجب اولده دستمال گوتورب آغلیام :))
کل پست اون حس پیری که گفتین رو نداشت که جواب کامنتم یه جا داشت. :)) همش 24 هاااا
:))
بابا من دارم در مورد خودم حرف میزنم :)) 
خلاصه یه همچین وضعی :)))))
اصن یه وضی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)