عقاید یک رامین

دوش وقت سحر از غصه نجاتم داد

سهیل عروسیشو انداخته 17 شهریور تو رشت . امین هم عروسیشو انداخته 16 شهریور تو اصفهان . به علی میگم "تورو خدا نگو ک عروسی تو 17 شهریوره . من نمی تونم تو دو روز تو سه تا شهر مختلف باشم"  
جواب داد ک "نه خیالت راحت . بخاطر آرامش حال داماد ، عروسی موند بعد دفاع داماد"

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

مبارک باشه =))))
مرسی مرسی :)
چقد عروسی خوشبحالتون:))
البته ماهم یک شهریور عروسی که نه مولودیه در واقع داریم😂
والا فک کنم بتونم هر دوشو برم :))
ب سلامتی :)
همیشه به عروسی و اینا :دی
ایشالله عروسی خودتون و این حرفا :دی
میدونین من آخرین بار کی رفتم عروسییییی ؟؟؟ هنوز سنم دو رقمی نشده بود :))

(آیکن خجالت و عرق شرم و این حرفا) :))
می تونین برین؟ خیلی سخت میشه که -__-
ولی مبارکا باشه! ایشالله دومادی خودتون آقا رامین ^_^
فک نکنم بتونم جفتش هندل بکنم :|
مرسی مرسی
(ایکن خجالت) 
هواپیما شخصی لازم دارین :)
مبارکا باشه.
جنس دوستی های شما خیلی قشنگه...
والااااااا 
مرسی :))
^_^ مرسی
عجب :))
اسیر شدیم ب خدا 
با لحن سوری لند :))
هدر هم خوب شده ضمنأ!
مرسیات :))
بابا شما پسری میخوای چه کنی که نمی تونی؟ سرخاب سفیداب که نداری. یه آب و شونه داری و یه دست کت. :))
عروسی اصفهان از بعد از ظهر تا شبه . عروسی رشت از صبح تا بعد از ظهره . من چجوری برسم ب دوتاشون اخه ؟؟ بعد شبو کجا بمونم ؟؟ 
آب و شونه هم لازم نیس ب نظرم :))) کت هم ک ب کامنت پایین مراجعه کنید
@جولیک
تازه کت هم فاکتور بگیر :))
:)))) خوب یادتون مونده 
هوس عروسی کردم:)
خوش بگذره:)
ممنون :)
حالا شما سر جهازی عروس و داماد نیستی بخواد از اول مراسم تا تهشو باشی که:دی یه محدوده ای که عروس داماد حضور دارن و معمولا آخر مراسمه مشخص کن، از همونجا برو، یه مدتی ببینشون و تو شادیشون باش و خدافظ. شامم نمیخواد بخوری. :دی

ولی جدی صب تا بعد از ظهر خسته نمیشن؟ من دو ساعت هم نمیتونم تحمل کن عروسیو:))
اخه میدونین اصن موضوع چیه ؟؟ حس هیچکدومش نیس . با اینکه یکیش پسر داییمه و اون یکی دوست قدیمی ( 13 ساله ک دوستیم) ولی اصن حسش نیست ک برم . حالا شما میگی شامم نخور ؟؟ :)) 

والا من ک خیلی وقته نرفتم عروسی . احتمالا باید خسته بشن :))
از اول بگو خستمه، چرا دوری راهو بهونه می نمایی:))
:)) خستم. خسته. له له :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)