عقاید یک رامین

به مناسبت روز بزرگداشت حافظ

گر تیغ بارد ، در کوی آن ماه / گردن نهادیم ، الحکم لله

ما را به رندی ، افسانه کردند / پیران جاهل ، شیخان گمراه

جانا چه گویم ، شرح فراقت / چشمی و صد نم ، جانی و صد آه

مهر تو عکسی بر ما نیفکند / آیینه رویا ، آه از دلت آه

حافظ چه نالی ، گر وصل خواهی / خون بایدت خورد ، در گاه و بی‌گاه


+ با صدای ساز و شخص شخیص سیامک آقایی بشنوید



+ شعر، ترکیبی از چند غزله.
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

احوال اقا رامین گل؟:)
اگه همین الانو می‌پرسین که از سردرد دارم می‌میرم :))
اگه این روزا رو می‌پرسین خسته‌ام
اگه کلا می‌پرسین خوبم :)

شما خوبین ؟
ای داد بیداد! سردرد چراااا؟!

خسسسته نباشین خداقوووووت:)

ما هم خوبیم:)شکر
شده دیگه
ممنون :)
شکر :)
ایشالا زودتر خوب شه بره پی کارش
موتوشکرم :)
چرا اینقد قشنگ ساز میزنه. اصلا میتونم بگم سنتور رو با این شناختم
از سبک شعر خوندن و صداش خوشم نمیاد اما ساز زدن. امان از ساز زدن..
خیلی خوبه کلا. ویدیو کاراش هم خیلی خوبه.
خواننده نیست . یعنی حرفه‌ای نیست. برای دل خودش می‌خونه. یه ذره شبیه ناله‌ست :)) ولی من دوست دارمش :)
فک کنم فقط دو تا از اون ویدیو کارها رو دیدم.

من عصابم بهم میریزه صداش رو میشنوم:)) این آهنگم فقط تا ثانیه 48 گوش میدم بعد میزنم از اول:\
:)

عه :)) نه من تا تهش دووم میارم :))
آهنگ فرنگیس عماد رام رو پیشنهاد میکنم گوش کنین.
ممنون بابت پیشنهاد :)
سیامک آقایی هم از نیک‌های روزگاره.
بچه خوبیه. راضیم ازش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)