عقاید یک رامین

آیا می بینیدشون ؟

16 تا دایره تو این عکس هست. 


جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

می‌بینم!
آورین :) 
با گردن درد چ میکنید ؟
یاه :))
واضحه
خوبه ک یه معدنچی اینقدر دقیق باشه :)
می سازیم...عادت می کنیم...
درد داره ولی خوبه، دوست داریم :)
همین ک دوست دارین خیلی خوبه :)


بعد تموم شدن کار وایستین از دور نگاش کنین . خیره بشین ب چشم انداز امید و آباد خودتون :)
آره! فقط یه کوچولو دقت میخواد که متوجهشون بشیم :))
بلی . بلی . همین دقت های کوچولو رو باید تو زندگی داشت . در مورد همه چی :))
چشام درد گرفت :دی
خب زیاد نگاشون نکنین :)) در حد پیدا کردن یه دایره کفایت میکنه :))
وای خدای من!
:)
وای خدای من!
چرا لحظه اول فقط مربع دیده میشد بعد یهو دایره ها نمود پیدا کرد:-D؟
چه خوبه عاغا
بخاطر رنگ خط هاست :)
نه
دقت کن . 
بکگراند خطاش افقی
دایره خطاش عمودی
سلام :)
اول مربع دیده میشه یکم که دقت میکنیم دایره دیده میشه ...
نتیجه ی خاصی داره آیا ؟؟ یا صرفا برای سرگرمی ؟ :))
سلام :)
:)
نتیجه خاصی نداره :)
منم نمی بینم
واقعا مربعه. دایره نیست حتی یدونه
هست :))
به خاطر خطوط موازیه ک آدم مربع میبینه اول

جالب بود :)
بلی :)
پست رو موقتاً بی‌خیال، قالب چه باعشق شده ^_^
^_^
موتوشکرم . ولی هنوز به نظرم یه چیزیش کمه
گوزلریمی گاماشدیرانن سورا بیزادلار گوردم :)
:)))
حالا زیاد هم فشار نیارین ب خودتون :)) دایره ست چیز خاصی نیس
نه:|
تمام خط های عمودی دایره هستند
من نمی‌بینم :| دو روزه هی میام نگاه می‌کنم ولی نمی‌بینم :/
راهنماییت هم کارساز نبود.
این عکس کمکتون میکنه 
اع.. دیدم دیدم :دی
خوبه :))
من موفق شدم... دیدمش بالاخره... وای خدایا شکرت... کم کم داشتم به این نتیجه میرسیدم که خنگم :|
اولش ادم هی نگاه میکنه فقط خط میبینه . و انتظار داره تو اون خطها دایره ببینه درحالیکه این طور نیست 
تبریک میگم :))
نه... نمیبینم!!!!
چراااا؟! :)
دقت کنین :))
نهایت راهنمایی من :))
آهــا!!!! اون عکسی که واسه راهنمایی دورشُ قرمز کردیدُ دیدم... متوجه شدم تازه :))
باید خودم میدیدم اول... ولی خب :)
حله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)