عقاید یک رامین

ای خودم 10

ای رامین !

ای خودم !


طرف حق باش . نه دوست، نه آشنا، نه همسایه، نه فامیل، نه همشهری، نه هم سن، نه هم جنس، نه پولدار، نه قوی . فقط طرف حق باش .

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

ای رامین خیلی حماسیه.
ولی مثلا ای سارا خیلی میسخره میشه:))
:))
شما حتی میتونی بعد " ای رامین" صدای یه رعد و برق وحشتناکم تصور کنی :))

البته زیادم بد نمیشه هااا . میتونین از شیوه های دیگه خطاب کردن هم استفاده کنین . 
سلام و احترام
وبلاگ بسیار خوبی دارید.
اگر تمایل دارید میتوانیم لینک ها را تبادل کنیم.
سلام
تمایلی ندارم
صدای رعد و برق:-D
ای رامین هات عالیه اقا رامین:)
:)))
ممنون :)
ای آدمها!:) جامع تر بشه...
D;
سعی در اصلاح خود هستیم تا بقیه
ای رامین
راست میگه
به حرفش گوش کن
:)
امیدوارم :)
ای شاتوت تو نیز توجه کن ! :)
---»طرف حق باش
سخته ولی باید سعی کنیم :)
سلام
عزیزم واقعععععآ راست گفتی آدم باید طرف حق باشه
تشکر میکنم بابت وبلاگ پر محتوای شما
ممنون میشم من و جزء دوستات بدونی
https://www.tailand.ir/thailand-tour.html
سلام :)
:)))) پر محتوا :))))))
الان شما اسمت توره ؟ فامیلی تون تایلند؟ 
دوستای من همشون اسم دارن :)
ای رامین، حق با توئه ;)
شرمنده می کنی :)
فقط "عزیزم" کامنت تور تایلند و تحلیل اسمش توسط شما :)))))
:)))
والا بخدا :)))
این پست های "ای رامین" شما برا من حکم نصیحت داداش بزرگه رو دارن! ممنون که اینا رو اینجا می نویسین و ماهم می تونیم بخونیم :]
شرمنده می فرمایین . خواش می شود :)
یه مدت دقت میکردم ب هدر و قالب تون
احساس میکنم بازم یه چیزی کم داره انگار
منم همین طور ( مث اون اگهی تلویزیون :)) )
فهمیدین چیش کمه ؟
:)) آگهی تلویزیون

نه. یعنی هرچی دقت میکنم دقیقا نمی‌دونم اون چیه که باعث میشه این حس بهم دست بده
:))

خلاصه هروقت فهمیدین اطلاع بدین لطفا . شدیدا استقبال می شود :)
چشم . حتما حتمااااا :)
ممنون :)
روز جهانی عکاسه . روزتون مبارک :)
شرمنده میکنین :)
خیلی ممنون :)
روزتون مبارک :)
خیلی ممنون . لطف کردین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)