عقاید یک رامین

کم مونده بود تصادف کنم

سر چهاراه تلویزیون شهری گذاشته بودن؛ تو ارتفاع پایین . از اون بزرگا . چراغ قرمز بود . شب بود . داشت یه کلیپ در مورد حواس پرتی موقع رانندگی و سوانح مرتبط نشون میداد. چراغ سبز شد . همین ک من رسیدم ب تقاطع ، کلیپ هم تموم شد و صفحه کاملا سفید شد . داشتم کور میشدم . 

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

:|
خداروشکر اتفاقی براتون نیفتاد!
مال چن وقت پیشه 
:)
آفا رامین...
بیشتر مراقب باشین. خیلی بیشتر
چشم :)
من انقدر ذوق میکنم عقاید یک رامین اپ میشه! بدجنسانه حتی اگر عنوان پست در مورد تصادف باشه:|
شرمنده میکنید . لطف دارین :) 
عجب تناقضی!
دتس دِ پوینت
سلام
یه دفعه کلیپ منم عکساشو پاره کردم شهره رو بزارند دیگه !!!!!
سلام :)
ندیدمش تا حالا ولی خب هرچی بزارن حواس پرتی میاره
ای بابا مواظب باشین خب :-"
چشم :)
یادم باشه برم جستوجو کنم ببینم سرکدوم چهارراه بزنم بشکونم بیارمش پایین :)
{وقتی هلما عصبانی میشود.}
:))
کیپ کالم :)) 
مال چن وقت پیشه . 
خدارو شکر بخیر گذشت ! :)
شکر :)
مثل نور بالاعه دیگه
در آئین نامه نوشته باید سریعا به سمت راست نگاه کنی و با گوشه چشم ماشینی که از روبه‌رو میاد رو بپایی :|
#نکات_ایمنی
متاسفانه یادم نمیاد تو آیین نامه چی نوشته :)))

کاش فقط از روبرو میومد ماشین :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)