عقاید یک رامین

خدایا شکرت

خدایا ! بابت باران رحمتت تو این موقع از سال ازت متشکرم . بیشتر متشکرم چون باعث شد خانواده هایی ک تو پارک ، اسرار و رموز هستی رو یک شبه فهمیده بودن و داشتن عربده خوشحالی میزدن ، پراکنده بشن و ما دیگه صدای جیغ بچه هاشونو تو این ساعت از شب نشنویم . 

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

:))
اسیر شدیم بخدا :))
:))
می بینین؟ بارون همینقدر خوب و شیرین و خفنه :))
بارون خوبه
ولی من از آب و هوای ابری خوشم نمیاد :))
باورن فواید زیادی داره انگار که این یکی از دایره دانسته های من خارج بود که شما واردش کردین باتچکر :|
خواهش مندم :))
عشق است بارون:)
ب شرطی ک آب و هوا ابری نباشه :))
اب و هوای ابری مطبوع ترین اب و هوای ممکن هست....
تو چرا دوست نداری ?????
ب نظر من چرت ترین آب و هوای ممکنه . آدم دلش میگیره . میخاد فقط تموم شه
وجدانا بهتر از اب و هوای افتابی هست. منظورم از افتاب اب و هوای همین تابستون هست که خورسید یه جوری میتابه انگار باهات پدرکشتگی داره.... وای یعنی متنفرم از گرما ....اذیت میشم .واقعا اذیت میشم
خب بله تحمل آفتاب تابستون خیلی سخته . ولی روزی ک توش خورشید دیده نشه برای من اصلا لذت بخش نیس
من پشت پنجره منتظر باران شهابی بودم! که باران رحمت الهی نازل شد.
عه . باران شهابی رو هم دیدین ؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)