عقاید یک رامین

اصن اشک تو چشام جمع شد


ما با این تیتراژ بزرگ شدیم 




دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 39 ثانیه 
دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

ووییی مور مورم شد !
:)
ای جانم یادش بخیرررر ...
چقد این تیکه آخر سربند بستن و سیب از درخت چیدنش رو دوست دارم. :)
اصن خیلی نوستالژیک بود ^_^ 
من اولین بارم بود میدیدم :|
طبیعیه خب
اینو :

http://www.aparat.com/v/1PMkD/%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9_%D8%AF%D9%87%D9%87_70
اره . اینم هست ^_^  قبلن چن بار دیده بودم 

ولی این یکی رو خیلی وقت بود ندیده بودن .
من ندیدم اینو... :دی
ولی یادش بخیر اون موقع ها که شبکه یک رنگش زرد بود :)))

@یکتا

وای خدا! یادش بخیر! اشک تو چشمام جمع شد به قول آقارامین. چقدر من اینو دوسش داشتم:(
واقعا ؟ :| شمام ندیدین ؟ 
اره :)) رنگش زرد بود :))
خیلی کم یادمهه(((:
خیلی کم هم جای امید داره هنوز :))
منم اولین باره که میدیدم
برای چه سالیه ؟
عه :| عجیبه . ینی ما این قدر پیر شدیم یا شماها جوونید ؟ 

یادم نیس :))
وای وای وای رامین ^_^ 3>
با دیدنش یهو برگشتم ب n سال پیش . اون طور ک یادم میاد ساعت 4 شروع میشد . چقدر منتظر میشدم تا شروع بشه :|
اون موقع ک اینا بودن من بچه بودم ولی یادمه داداش نگاه میکرد، حتی بعضی تصاویرش برای خیلی جذاب و آشنا بود .
این فیلم و نشون داداش دادم. همینجوری رفته بود تو فکر . مات و مبهوت.
خب خوبه ک آشنا بود تصاویرش :)) 
یحتمل غرق شد در خاطراتش 
با دیدن کامنتا حس میکنم پیر شدم......
می بینین توروخدا ؟؟؟ خیلیا ندیدن . اصن آدم میمونه چی بگه 
آره بخدا! اولین باره می بینمش :|
شبکه سه هم نارنجی بود :دی
پیر شدیم رفت :|

بلی بلی :))
از کجا پیداش کردی؟!!! :|
من خودم اند نوستالژی بازم اما این دیگه خیلی سورپرایز بود... دمت گرم :)
از آپارات .
من خودم اصن کیف کردم :)
وای ثبت شده تو ذهنم!
چقدر انتظار می کشیدیم بخاطرش
باسلام
بابت کلیپ ووبلاگ خوبتون. واقعاعالی بود. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
باتشکر
سلام
بابت کلیپ و وبلاگ خوبم چی ؟ چرا ناقص حرف میزنین :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)