عقاید یک رامین

از کابوس هایت حرف بزن

از طرف خانم هلما دعوت شدم به این بازی وبلاگی . 

برای من خواب دیدن مث فیلم دیدن تو سینماست. من فقط شاهد اتفاقات هستم. نمیتونم حرف بزنم . نمیتونم تو روند داستان دخالتی کنم . فقط میتونم خوابو دنبال کنم . چیزی ک میخام تعریف کنم بر میگرده ب چن سال پیش . به روزهای امتحانهای ترم . 

تو خواب میدیدم که امتحان فیزیک دارم . سوال یکو شروع میکنم . بلدم ولی نمی تونم حلش کنم . اعداد تو همه جا دیده میشن. به هم ضرب میشن . تقسیم میشن . ولی نمیزارن من کار خودمو بکنم . هی تلاش میکنم ولی نمیشه . ب جواب نمیرسم . 

تا اینجا زیاد بد و کابوس وار نیست. کابوس وقتی شروع میشه ک این صحنه تو خواب، هزار بار تکرار میشه و من هر سری مستاصل تر از قبل. هی سوال یک ، هی تلاش من و هی ب نتیجه نرسیدن . انگاری نشستی تو سینما داری یه فیلمو برای هزارمین بار پشت سر هم نگاه میکنی . میدونی اخرش چی میشه . هیچ تغییری ایجاد نمیشه . میدونی ک انتهایی وجود نداره . فقط مجبوری نگاه کنی . صب ک از خواب بیدار میشم احساس میکنم خسته تر از شب قبلش بودم و میگم کاش نمی خوابیدم . 


این بود کابوس من :)) هرکسی دوست داشت شرکت کنه

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۵ ق.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

آخ آخ،
من فردا امتحان فیزیک دارم با یک دبیر به شدت سخت‌گیر. این شب سومیه که برای امتحانش بیدارم و هفت صبح باید بیدار شم و یه روز پر کار دیگه -_-
ولی خب دیشب خواب مسافرت شمال دیدم مثلا :دی :)))
خب یادم رفت بگم که فرداش اصلا امتحان فیزیک نداشتم . اصن امتحان یه چیز دیگه بوده :|

خدا قوت :)
شمال . جالبه . من تا حالا خواب یه جای دیگه رو ندیدم . ینی هیچ وقت مکان خواب برام مشخص نبوده
من کلا هر امتحانی که زیاد براش بخونم شب خوابش رو می‌بینم :-"
عربی خیلی چغر و بدبدن هست، امتحانش مستمر هم باشه من تو خواب میبینم که صرف فعل بلد نیستم :/
ولی خوب که فکر میکنم خیلی خواب مزخرف و داغونی بود. پاشم صدقه بدم :/
😎😎😎
کار خوبی میکنین :))
ممنون که شرکت کردین :)
خواهش میکنم :)
ممنون که شرکت کردین :)
خواب، اعداد یه بار یه اشاره ای کرده بودین. راستش موقع دعوت کردن هم یادم افتاد فک کردم کابوس اعدادی میتونه جالب باشه که البته تکرار شدن زیادیش هم برا مخاطب جالبتر و گویا برا خودتون کسل کننده بوده.
یاد قدیما افتادم بچه ها پای انشاشون مینوشتن: این بود انشای من :))
خواهش می شود :)

خدایی خواب خیلی چرتیه

:))
رااااااااااامیییییییییین
میشه لطفا یه سر به پست اخر رایو بلاگی ها بزنی؟
بله بله . چشم
خوابی که مثل فیلم باشه هم باید جالب باشه!
جالب نیستن :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)