عقاید یک رامین

شعر 1

بعضی وقتا ی شعرهایی میخونم ک بهم حال میده 

تصمیم گرفته بنویسم اینجا تا همه حال کنن 

اولیش رو با این دو بیت شعر کوچیک شروع میکنم :


موهاش دریا بود

دنیامو زیبا کرد

فهمید دیوونم 

موهاشو کوتاه کرد

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

واااااااای من چقدر آهنگشو دووووووست دارم.
قشنگه خیلی خیلی.
راستی........ شما چرا نمیاین وبلاگ من؟:D
سلام 
مگه آهنگه ؟؟؟ من تو اینترنت خونده بودم . نمیدونستم آهنگه

کدوم وبلاگ ؟؟؟ :|||||
بله. رستاک خوندتش

وبلاگم دیگ:Dیکم فکر کنین خودتون پیداش میکنین:D
هیمم. پس باید دانلودش کنم 

صب کنین . اهان فهمبدم ( حس شرلوک هلمز دارم الان ) 
دانلودش کردین؟
خوابیده بودم .الان دارم دانلودش میکنم 22%
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)