عقاید یک رامین

ذوق میکنم

تو چت خودم الکی تایپ میکنم، مینویسه "typing ..." 

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

ذوق های پست مدرنت مستدام :))
ممنون :)
منم با دو تا خطم با خودم چت می‌کردم قبلاً -_-
ذوق غم‌انگیز!
اونم حال میده . کلا دیدن کلمه تایپینگ خوبه
وقتی از مخاطبین ِ خاموش! دلسرد میشی!
chat with yourself
چشمک میزنه!
+داشتیم از این ذوق زدگی ها :)
:))
حال میده اخه
:))
انقده خوبه :))
لذندیمینی :)))
سزتاژهلطنقظف :)))
خدایی؟ برم امتحان کنم:-D
اره :))
± با اجازتان منم چندتا پست سوای اونایی که گفته بودین ازتون فرستادم:)
عه . خیلی ممنون ^_^ 
کدومارو فرستادین؟
:)))))))
آاااقااااا...
سرهم بندی عبارت «لذت‌های زندگی زمینی» بود‌.
:))))
واقعا انتظار داشتین بتونم بخوونمش ؟ :))))
تجربه نکردم اینو -__-
انقده حال میده :))
فکر میکردم خودم فقط از این تفریحات دارم
البته کار من یکم پیشرفته تره
در ادامه قربون صدقه ای تایپ شده و برای خویشتن سند میکنم!
:))
قربون صدقه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)