عقاید یک رامین

سالی که گذشت به روایت آمار

1. همانطور ک قبلن هم گفته بودم سعی میکنم آمار همه کارامو داشته باشم. برام لذت بخشه.
2. هر ماه آمار سایتو یادداشت میکردم. 
3. همه آمارو نذاشتم.
4. این پست قرار بود تقریبا یه ماه پیش منتشر بشه ک بخاطر مشغله های فراوان نشد.
5. خیلی واضحه ک بگین خب ک چی؟ جواب : برای ثبت شدن واسه خودم اینجا میزارمشون.
6. فک نکنم بشه تفسیر خاصی ازشون کرد.


برای بهتر دیده شدن عکسا روشون کلیک کنین













چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

کاش آمار زندگیمونم همینطور داشته باشیم! من حتی آمار وبمو هم اینطور ندارم :/ هعی روزگار -__-
سعی کنین داشتین باشن خب . سخته ولی لذت بخشه :)
یه لحظه وبلاگم به عقاید یک رامین حسودی کرد
چه صاحب خوبی داره !
:)) شرمنده میکنین. موتوشکرم 
راستی نگفتین کدوم پستارو فرستادین ؟ 
با این آمار ها میتونم حدس بزنم چقدر آدم منظمی هستین و کار درست :)
:) ممنون :) 
کلا هر چیزی ک بشه بصورت عدد و جدول بشه تو اکسل نوشتون رو من شدیدا عاشقم :))
تعریف از خود نباشه . دو سال پیش ، تمام کارهای مربوط به 3500 تا مهمون کنگره تو دانشگاه رو سپردن به من :| 


+ یه چیز بامزه . شما پست جدید فرستادین . رفتم خوندم . نظر دادم . بعد رفتم وب حریر دیدم شما اونجا نظر دادین . بعد برگشتم وب خودم دیدم واسه منم نظر فرستادین . یه لحظه فک کردم همسایه ایم :))
وجدانأ حال داری به معنای واقعیش :))
خسته نباشی ولی موفق چرا :))
در مقابل کارهای دیگم این خیلی آسون بود و اصن وقت گیر نبود . بقیه رو بدونی ... نگم برات :)))
مرسیات فراوان :)
+ بالاخره ریاضی خوندن یه جاهایی از زندگی آدم میپاشه بیرون آقا رامین :)

+ خب همسایه ایم دگ :))
+ همین طوره :))

+ سلام همسایه :)
عح خاک عالم^____^ من بفرستم؟!:) من فکر کردم نظر پرسیدید که خودتون اونارو بفرستید!
همونجا هم با خیال راحت جواب دادم:-D !
من دوتا از پستای ای خودم رو فرستادم
برای همین نمیتونم پنج تا پست دیگه هم بفرستم
زحمت فرستادن اینا میفته گردن شما:

پاسخ توسط صخره . در ۱ شهریور ۹۶، ۰۸:۱۷

اول از همه این:http://rgon299.blog.ir/post/416
چون خیلی تو ذهنم مونده و یادش میفتم:دی

بعدش این^____^
http://rgon299.blog.ir/post/478
و سپس:
http://rgon299.blog.ir/post/592

http://rgon299.blog.ir/post/574

http://rgon299.blog.ir/post/344


±کلی ممنونممممممممممممم^_______^ اول صبحی کلی حالم خوب شد:)
اهان الان فهمیدم . من فک کردم میگین ک "بغیر از اون پستایی ک برام فرستادین من چن تا پست از وبلاگ شما (ینی من) انتخاب کردمو فرستادم" بهمون خاطر پرسیدم ک کدومارو فرستادین
یه کم پیچیده شد :)) 
چه قاطی پاتی شد:-D
±من دوتا از ای خودم هارو فرستادم:)
حله :))
خیلی ممنون :)
من دوست دارم پست مربوط به "عکس مجید" همون اقا سربازه هم به رادیوبلاگیا برا ثبت در کتاب بلاگ فرستاده شه ولی واقعا چند روزی فرصت گشتن و پیدا کردن ندارم. نه نت درست حسابی دارم و نه لپ تاب همراهم، البته فقط چند روز ...
منم خودم اون پستو دوست دارم ولی یه مشکلی داره . اینکه وسطش لینک داره :| چطور تو کتاب لینک نشون بدن ؟ :| 

شهریور نود و پنج چه خبر بوده؟
حای از اون ماهی هم که هر شب ساعت هشت پست می‌ذاشتی بیشتر پست گذاشتی..
چقدر جالبه‌ها..
نمی دونم چست زیاد گذاشته بودم ولی :))
ماهی ؟ 3 ماه بودااا :)) 

:دی
http://rgon299.blog.ir/post/424#comments
این اولین پستیه که من از اینجا خوندم..
جالبه ک یادتون مونده :)
عه؟ !!
هییییییم...
مگر اینکه بشینم عوض کنم اونجاشو ... یه کم سرم شلوغه این روزا
ارزش وقت گذاشتن داره.
ولی میفهمم سرشلوغی رو هم :|
مهلت هم ننوشتن واسه کتابلاگ که تا کی وقت هست :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)