عقاید یک رامین

مجله عکس 18

بعد از 131 روز 

با موضوعیت طبیعت 

امیدوارم خوشتون بیاد در کل :)


+ عکس ها تازه نیستن.


ارتفاعات اولسبلنگاه ( همون جایی ک پلاکت تازگیا رفتن )



یهویی دیدمش :)



شالیزارهای ماسال



بازم ارتفاعات اولسبلنگاه 

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر خوبن
واقعا خوبن؟؟ :)
Big like Mr Ramin👍
مرسیات فراوان :)
خیلی جالبه... طبیعت توی عکس ها از اون چیزی که با چشم هامون می بینیم قشنگ تره :|
ولی طبیعت زیبایی هایی داره ک هر چقدر هم سعی کنی نمی تونی ثبتش کنی . فقط باید اونجا باشی تجربش کنی :)
#زندگی_نفس_می_کشد:)

چقدر عکاسین شما. آخه مگه یه عکس چقدر میتونه خوب باشه؟
:) 

لطف دارین شما :) شرمنده می کنین :)
وای خدای من! اینا بی نظیرن پسر!
موتوشکرم :)) 
وای سومیه! وای سومیه
قفل شدم روش
میدونین ، اونجا تقریبا یه ساعت وایستادم و فقط نگاه کنم . فقط نگاه کردم تا سیر بشم . 
ترکیب رنگ دومیه محشره ! اون درخته رو ^_^
سومیه هم شبیه نقاشیای باب راس ^_^
1 و 4 هم منه کویری رو دیوونه میکنه این حجم سرسبزی ^_^
قابلی نداشت :)
خوشحالم خوشتون اومده :)
نکنه اون عکس بک گراند ویندوز های xp هم شما گرفته بودین؟ عکس دوم رو نگاه میکنم هی کشیده میشم اون سمت :))
من نمی خاستم بگمااا شما لو دادی منو :))) 
اون عکس آخری دیوانه م کرده.
راستشو بخاین من خودم عکس اخریو بیشتر از همشون دوست دارم :)
عکس دومیه رو که دیدم نمی دونم چرا یهو نفسم تو سینم حبس شد! وای :)) همشون خیلی خوبن و به چشم من آشنا؛ مخصوصا عکس اول و چهارم ^_^
چ خوب ک خوشتون اومده :)
اولی و چهارمی برای شما آشنا نباشه واسه کی میخاد آشنا باشه :))
چقدرررر عالییین
من عاشق عکسام! مخصوصا که عکس طبیعت باشه:))
خیلیی خوب ثبت کردید واقعا*__*

آقا شمارتون تو مسابقه آنه شرلی چنده؟! :دی
خاهش می شود :))

عه عه .نقض قوانین مسابقه تو کامنت عمومی ؟؟ نچ نچ 
حداقل یه تهدیدی تطمیعی نهاری کارت ب کارتی چیزی اخه . همین طوری خالی خالی ک نمیشه :))))
وای چقد خوشگلن این عکسا *_*
مرسیات فراوان :)
خواستم بگم چقدر شبیه بکگراند ویندوزه که دیدم دوستان اشاره کردن :))
هم شما و هم دوستان لطف دارن . اگه میدونستم اینقدر با مقبولیت روبرو میشدم زودتر پست شون میکردم :)
یاد بکگراند های با کیفیتی که توی یه پوشه واسه روز مبادا ذخیره کردم افتادم :))
بابا شرمنده میکنین :)
اون دومیه شبیه عکس ویندوزه:)
خیلی زیبا و رویایی
بسی تشکر :)
قابل نداشت:))
:))
اولیه و آخریه که کُشنده‌ند اصلاً -_____-
من خودم اخری رو اصن یه جور دیگه دوست دارم
حالا شما بگید یه کاریش میکنم من!!!
کامنت خصوصی نمیدونستم جواب میدین یا نه😅😂
:)))) 
بقول قاچاقچیا من اول باید پولو ببینم بعد جنسو تحویل بدم :)))
من سعی میکنم ب تمام کامنتا جواب بدم . چ خصوصی و چ غیر خصوصی
به به خیلی عالین واقعا :) چشمی که میتونه این منظره هارو ببینه و بعد دستی که قابشون میکنه واقعا تحسین برانگیزه :))
خوشحالم ک خوشتون اومده در کل :) شرمنده می کنین :)
آقا رامین راستشو بگید چقد تجربه دارید؟! 😃😂
آخه چندبار به بعضی دوستان کامنت خصوصی دادم ، کلی حرف پشتم دراومد و بگذریم!
شما کار خوبی میکنین جواب میدیدن:))))
متاثر از فیلمای جمشید هاشم پور :))))
اره منم دیدم بعضی ادما حساسن ب کامنت خصوصی. نمی دونم چرا . ولی خوب شد ک خصوصی نپرسیدین . راحتتر میشه جواب نوشت این طوری :)
چه قشنگن...ای کاش مکان دقیقشون و استانی ک درش واق شدن هم بگین.
دومی کنار جاده بود . دقیق یادم نیس کدوم جاده
بقیه عکسا مربوط ب روستای ماسال تو استان گیلانه :)
واااااااااااااای خدا ^__^
تصویر زمینه بود تو یکی از ویندوزا دومی شبیه اونه.
ماسال خوشگله, عکسا هم محشر.
اولی و سومی یه چیز دیگه ان اصلا.
:)
چ خوب ک دوست داشتینشون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)