عقاید یک رامین

من تو رو از دست دادم یا تو منو ؟

بعضی وقتا از خودم میپرسم من آدما رو از دست میدم یا آدما منو . یا حتی بطور دقیقتر

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

فرقش چیه؟
توهم از بین میره و واقعیت ها مشخص میشن
گاهی اولی
گاهی دومی
گاهی هم جفتشه. که این خیلی بده. دوتا آدم ضرر میکنن...
هر دو حالتش سخته ولی بعضی وقتا لازمه
این درباره همه آدما صدق نمیکنه...دربعضی موارد تو.در بعضی موارد اونا.باید ببینی آیا این تو بودی که خسته شدی یا اون.
از کجا بدونیم ک تو هر مورد کی کیو از دست داده؟
بنظرم اصلا فرقی نداره.مهم اینه تو چطوری بهش نگاه کنی
دقیقا سوال منم همینه . این ک چطوری باید بهش نگاه کنم؟ البته میدونم ک این جواب این سوالو باید خودم پیدا کنم 
در کل ممنون ک نظرتونو گفتین :)
اینجا فقط معامله تنهاییه! یوقتایی خودت فروشنده ای ![آدما رو از دست میدی]
یوقتایی مشتری میشی!
میدونی!؟ بعضی وقت ها فقط باید شاهد همین بازی باشی:) و هیچی هم ندونی:)
بعضی وقتا موقعیت هایی پیش میاد ک نمی دونم من فروشندم یا خریدار. الان تو این وضعیتم :)
فرق داره
جمله تون سوالیه یا خبری ؟
چه‌قــــــــــــــــــــــدر عجیب و خفن 0_0 که من حدود یه ماهه دارم به این فکر می‌کنم!!
ب نتیجه ای نرسیدین ؟
در مورد هر آدمی متفاوته.
نرگس اینو می‌گه؟
نمی دونم .
 فک کنم سوالی پرسیدن
در واقع هر دو
یعنی هرکسی به هر نحوی که با شخصی قطع رابطه میکنه از دستش میده؛حالا چه به سودش باشه چه به نفعش
چه ب سودش باشه چ ب ضررش منظورتون بود دیگه ؟ :))
شاید بهتر باشه این طور بپرسم ک کی بیشتر اون یکی رو از دست داده ؟
قطعاً اون تو رو ;)
مرسی حمایت :))
سوالی نیست خبریه
ب کسانی ک نوشتن "چ فرقی داره"یا "فرقی نداره"

فرق داره
اهان. 

مرسی :)
اره اشتباه کردم توی استفاده از واژه ها :))
حله :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)