عقاید یک رامین

البته نه اینکه بپرم وسط قر بدمااااا نــــــــــــه :)))

شمام با شنیدن آهنگ "وابستگی" محسن یگانه نمی تونین صاف وایستین (یا صاف بشینین) ؟ یا فقط من این جوریم ؟ خب تصور کنین تو یه ساختمون اداری بزرگ این آهنگ با صدای بلند پخش بشه. شما خودتو بزار جای من. نمیشه تکون نخورد ک. دیگه نهایتش ب حالت دابسمش طور با حرکات ریز گردن. دوستان هی با خنده تذکر میدادن ک توروخدا رامین  :))) 

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ق.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

ای وای :)) عین من D:
:))) شادی های یواشکی :))
من خودم که یادم نیست ولی یه خاطره‌ی شرم‌آور در رابطه با رقصیدن در رستوران با آهنگ اندی همیشه وقتی بیکار میشن واسم تعریف میکنن و من دلم میخواد سرمو بکوبم تو دیوار بعدش -_-
تیک ایت ایزی خانم تیک ایت ایزی :)
😂😂😂حق داشتی واقعا.
نمیشه به این آهنگ،بی تفاوت بود.
احسنت . بی تفاوت نمیشه موند :))
نه که بخوام بزنم تو ذوقت، ولی من شدیدا از این آهنگ بدم میاد، اونم چون یه باری که یه اتفاق بد افتاده بود این آهنگ پخش میشد و من یادم مونده :/

ولی کلا آهنگای ریتمیک دوس :))
:)) 
اره متوجهم :)

اهنگای ریتمیک لازمه ولی کافی نیس :))
من واکنش هام نسبت به این دست آهنگ ها درونیه!
عه . نریز تو خودت بریز بیرون :)
D:
میخند؟ :)) بخند :))
حتی مجوز قر دادن هم صادر میشه :)
نه دیگه . منشوری میشدیم :))

شما ک اونجارو دیدین . تصور کنین 3 4 برابر پر جمعیت تر . اصن یه وضی :))
:دی
و حرکات ریز شونه..

اصلا چرا باید تو یه ساختمون اداری همچین چیزی پخش کنن؟
با بیشتر با تکون دادن سر و نهایتا گردن اکتفا کردیم :))

حالا جالبش اینجاست ک تو دانشگاه بود :)) 
ساختمونه یه جای مخصوص نمایشگاه داره . ما هم بازارچه خیریه داشتیم :)
همین که خورشید گفت :دی
همونی ک ب خورشید گفتم :)
نه نه منشوری نشید. :))

اعوووو یا خدا :))

والا اون موقع من کلی زحمت کشیدم تا برا آهنگ "وابستگی" که نه برا آهنگ چاووشی بالا پایین نپرم حتی, آبروی خودم که به کنار شمارم دیگه راه نمیدادن :) فداکاری تا کجا آخه؟؟ متانت تا کجا واقعا؟؟ :))

مسابقه گویندگی هم خوب پیش میره ها :)
:))

اره یادم میاد اون زمان ک شما اومده بودین فک کنم آهنگ شیدایی چاوشی بود . ممنون از ایثار و فداکاری تون :))

:))
وای موافقم :)))
البته من تو این جور موقعیتا با بشکن زدن تخلیه میکنم خودمو :)
این جوری فک کنم بهتر باشه خخخ :))
احسنت :))
راااحت باشید اصن:))
آهنگ برای همین کاراست دیگه :دی
دیگه حالا من بزرگتر از همه شون بودم چیزی نمیگفتن وگرنه پرتم میکردن بیرون . تو ساختمون دانشگاه این اتفاق افتاد :| :))
وای وای! خیلی ممنونم که ثابت کردید فقط من اینجوری نیستم
یعنی یه دردی که میکشم که مپرس:-D
:)))
دیگه شما ک کلا بحث تون جداست . شما این جوری نباشین کی این جوری باشه ؟ :))
عاغا!عاغا!بشین سرجات عه!:))
با همین لحن میگفتن :))
آهنگ دست بزن مازیار فلاحی رو گوش بدید
من همچین وضعیتی رو شایدم بدتر وقتی دارم این آهنگو گوش میدم
دارم :)))
نشنیدمش ولی از اسمش معلومه :))
نچ نچ..!
حقتونه هر شب از حامد همایون آهنگ بفرستمD;[تنیبه]
بس نیس هر روز همه جا حامد همایون می نشویم ؟ :))
موافقم! فقط حیف دستمون بسته اس نمیشه در اماکن عمومی کاری کنیم :دی باید به همون سر و گردن و گاها تکون دادن انگشتای دست و یک سری حرکات درون ماهیچه ای اکتفا کنیم :))
حرکات درون ماهیچه ای :)))))))))

ابرو یادتون نره . خیلی مهمه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)