عقاید یک رامین

بعد یه سال

تموم شد . آآآآآآآآه . بالاخره تموم شد ولی احساس میکنم تموم نشده و یکی قراره بیاد بگه دوربین مخفی بوده باید یه سال هم کار کنی  😐 😂 . خیلی بهتر از تمرین هام شد . سر 16 دیقه تموم کردم 😎😎😎😎 تشکر میکنم از استاد داور عزیز ک ب چرت ترین چیزهای ممکن گیر داد و باعث شد قیافه ام به حالت های مختلف استیکری مث دو نقطه خط یا "دارین شوخی میکنین؟" تبدیل بشه و دوستان اون پشت قهقهه های ریز بزنن 😂😂😂😂 خیلی ممنونم بابت دعاهای خیر تون . مرسی واقعا

+ صب اصلا استرس نداشتم . حتی یه ذره . اون قدر استرس نداشتم ک رفتنی تصادف کردم 😑 خسارت مالی جانی نداشت . فقط سپر ب سپر خورد . میخام بگم ک فهمیدین دیگه چقدر استرس نداشتم ؟ ولی خداییش تو ارائه استرس نداشتم 😊



دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

خب خداروشکر ک خوب پیش رفت:)
خداروشکر :)
تصادف:/
خدارو شکررر که با موفقیت سپری شد:))))
کاملا سپری شد :))))
خدا قوت:)
مرسیااات :)
دست و جیغ و هوراااا :)))
حتی کف مرتب :))
دوستان اون شیرینی و میوه‌ها رو دست به دست بدین این‌ور..
آبمیوه یادتون نره :))
دیشب که پستو دیدم اول لبخند زدم بعد یاد کنکورم افتادم و یه جوری از خدا میخواستم کمکتون کنه فکر کنم خدا هم خنده اش گرفته بود :))

خوشحالم تموم شد. تبریییییک. دست و جیغ و هوراااا ^_^

پ ن: من حس دو خط اول رو بعد از دادن کنکور داشتم! تا یه هفته همین شکلی بودم. اصلا باورم نمی شد :|
ممنون بابت دعاتون :)

^_^

اصلن مطمئن نیستم ک تموم شده 
خب خدا‌رو‌‌‌شکر:)
تبرییک^_^
ممنوووون :)
به به :) به سلامتییی :)) شیرینی ماهم فراموش نشه ;)
:) خیلی ممنون 
با یکی از دوستام حرف میزدم . مث شما گفت شیرینی ما فراموش نشه
گفتم شیرینی چیه
گفت میام تبریز میگم بهت شیرینی چیه :)))

فک کنم این شوخی چندان مناسب نباشه پس در نتیجه چشم :))
هنوز تو شوکی انگار :))
تبریک میگم‌ ...
اره خداییش

:) خیلی ممنون . ایشالا شما هم ب سلامتی دفاع میکنین :)
خدا رو شکر :)
موفق باشید همیشه :))
خیلی ممنون :) 
من یاد هفته پیش افتادم که مصاحبه دانشگاه شاهد داشتم..
میدونید که چادر اجباریه ،به حدی ریلکس بودم و استرس نداشتم
که تا زمانی که وارد محوطه دانشگاه شدم نفهمیدم چادرم پشت و روعه :|
اونم مامانم گفت :| از صبحش هم کلن برام اتفاق های زیادی افتاد
نوشتمش فقط برید بخونید ببینید من چه قدر خوش شانسم :|||

+ خداروشکر که خوب بوده موفق باشید :))
:)) 
پیش میاد :)

+ خیلی ممنون :)
خیلی عالی..
رشدتون همیشه صعودی:)
مرسی از دعای ریاضی طور تون :)
تبریکات فراوان (((:
ممنونام :)
حس بعد از فارغ شدنت از تو صفحه داره میزنه بیرون
نفس بکش
اخیییییییششش
:))
خلاص شدم :)
و نتیجه میگیریم: باید با احتیاط بیشتر رانندگی کنید. :))
مطمئن باشم تموم شد؟؟
مبارک باشه. :)
بابا گاز نمیداد :)))) 

مث اینکه تموم شده :)

ممنووووون :)
سلام . تبریک فراوان:)
سلام :)

خیلی ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)