عقاید یک رامین

اونقدر خندید ک نتونست حرف بزنه

گفتم : سلام سید حالت چطوره؟

با صدای بلند و کشیده گفت : عاااالللییییی

گفتم : حال خندوانه ای های توی خونه چطوره ؟

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

چه جواب خوبی دادید شما✌ :))
:)
حال خندوانه ای های توی خونه چطوره...

عالی بود ینی =))))
:))
خیییلی خوب بود:)
:)
منم دارم انقد میخندم که نمیتونم کامنت بذارم حتی!
:))
از اون جایی که حتی یه قسمت هم از خندوانه رو ندیدم
حق بدین ک اصلا ندونم موضوع چیه:)
عه ؟ جالبه 
:))))

اعتراف می‌کنم اصلا یه وقتایی میام سراغ پستات که اوقاتم خوش بشه.
اعتراف می‌کنم که عنوان رو که دیدم نیشم باز شد.
عالی بود.
^_^

خاهش میشود . قصد هم همین بوده
عااالللیییی
:))
خیلی خوب بود
:))
=)))
حال کردم .
:))
عاقا من نفهمیدم چی شد ؟ o____0
:)))
خندوانه رو دیدین ؟
نه زیاد فقط چند قسمت :)
اول برنامه رامبد جوان این طوری سوال میپرسه و ملت داد میزنن ک عالیییی :))
http://www.upsara.com/images/j54x_۲۰۱۷۰۹۱۵_۲۲۲۰۵۶-1-1.jpg
فعلا اینو داشته باشین بعدا علت فرستادن این عکس رو میگم. :)
عه 
اینو کی کشیده ؟ 
منتظرم :)
بمونه یه جا بعدا میگم :)
حله :)
و اما فلسفه نقاشی ای که زیر این پست فرستادم:
همون نقاشی هست که نزدیکای ظهر روز دوشنبه 95.9.15 تو نمایشگاه خیریه دانشگاهتون بعد دیدن اون همه نقاشی انتخاب کردم و شما نذاشتین خودم بخرم و خریدین برام و منم بعنوان یادگاری و هدیه از یه دوست خوب و نمایشگاه خیریه عالیتون نگهش داشتم. اسم دختر کوچولویی که نقاشیش کرده "بیتا" است 4 سالشه بوده الان ایشالا میشه 5 سالش. گفتم خودنقاشی که دست منه حداقل عکسش بمونه برا شما.
میگمااا نقاشیه آشناست :)) 

دست شما درد نکنه . 
ساغولاسیز . الیز آریماسین :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)