عقاید یک رامین

روح مسابقه

فینال ادا بازی خندوانه رو دیدین ؟ قوانینی گذاشته بودن ک به نظر من خوب نبودن . یکیش این بود ک گروه اولی امتیاز مرحله رو دوبل می کرد و گروه دوم میتونست با دادن نشان بیشتر، خاصیت دوبل شدن اونارو خنثی کنه . ب نظرم اصلا قانون خوبی نبود . مخالف با روح مسابقه بود . همیشه باید تلاش بکنیم که خودمون برنده بشیم، نه اینکه تلاش کنیم گروه مقابل برنده نشه . مهم نیس رقیب ، دوستمونه ، آشناست یا حتی دشمن :| باید تمرکز و انرژی مون رو بزاریم واسه برنده شدن خودمون ، نه پایین کشیدن تیم مقابل . این موضوع فقط تو این مسابقه نیس . میشه انواع مختلفشو تو ورزش های دیگه دید ک طرفدارای یه تیم دارن ب طرفدارای اون یکی تیم فحش میدن :| چرا اخه ؟ تو تیم خودتو تشویق کن . با اونا چیکار داری ؟ 


پ.ن. 1 : معلومه سرم خلوت شده ک دارم در باره این جور مسائل سطحی می نویسم یا نه ؟ بالاخره تابستون ما هم شروع شد :| 

پ.ن. 2 : قسمت "نظرات ارسالی" اضافه شده ب بیان. بعد n سال یه چیز جدید رو کرد.

پ.ن. 3 : آدم باید با انصاف باشه . خندوانه جزو معدود برنامه های خوب تلویزیونه. درست نیس ک وقتی بعد 600 قسمت یه ایراد داشتن خوبی هاشونو یادم بره . من از همین جا از همه دست اندرکاران برنامه تشکر میکنم :)

پ.ن. 4 : خوبه خورشید گفت کوتاه می نویسه :)) ببین چقدر زیاد شد :)))

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

 ۲۳ تا نظر تا الان نوشتن

شبکه ی نسیممون نمیگیره ):
باید این رو هم در نظر بگیرید که هر مسئله ای پیچیدگی خاص خودشو داره (:
من مدت زیادی نبودم. قضیه ی نظرات ارسالی چیه؟
:)

نظراتی ک واسه بقیه می نویسین تو اونجا نشون میده . اگه طرف جواب نوشت واسه کامنتتون ، اونم نشون میده
من ک کلی واسه این نظرات ارسالی ذوق زده شدم :))
:)) ما نیز :))
نصف عمرمون رفت واسه رفرش کردن صفحه ی وبلاگ برای جواب گرفتن نظر
واقعا عمرمون رفت
حالا بعد این همه مدت یه امکان اومده ک دیگ ب دردمون هم نمیخوره
(نمیدونم چرا فعل و جمع بستم)
والاااااااا

هی ریفرش هی ریفرش :))
تازه فهمیدم چی شده!
چقدر خوبه این نظرات ارسالی (: یعنی واقعا دنبال یه همچین چیزی بودم
اره بابا خیلی وقت پیش باید رو میکرد
ولی من نمیدونم چرا پاسخ به نظراتم رو میخونم نوتیفیکیشنش برام حذف نمیشه
واسه منم حذف نمیشه . هنوز روز اوله یه کم قاطیه هنوز
ممنون از پاسخگویی سریعتون (:
خاهش می شود :)
اتفاقا به نظر من امکان جالبی بود.
یعنی که سر راهت انتخاب می‌ذاشت.. یه گزینه‌ هست که بدجنسیه. حالا تو انتخابش می‌کنی یا نه؟


+ دیگه ببین بلند نوشتنت اینه :)
من هیچ وقت امتحان نمی‌کردمش . ب نظرم اون وقت رقابت سالم نمیشه 

+ :))) زیاده دیگه . خیلی ذوق زده شدم ^_^
اینجا جا داره ک ب خورشید بگم منم خیلی ذوق زده شدم:)
اصن یه حس خعلی خوبی داشت ^_^
آره درست میگین...
و جدا خندوانه خوبه. آخر شبی لبخند میاره به لب آدم و این خیلی ارزشمنده ^_^

:: این بخش جدیدی که اضافه شد عالیه انصافا :))

من هنوز مصاحبه خورشیدو گوش نکردم. دانلود کردم امشب وقت خواب گوش بدم :))

ولی خدایی اینم زیاد نیستا! :دی
همین طوره :)

+ اصن امروز غوغایی شده بیا و ببین . همه زود جواب میدن :)) 

:)

زیاده بابا . من خودم خسته میشم این همه بخونم :)) 
آی گفتین :)))) قشنگ همه جینگ فنگی جواب میدن!!! احساس شلوغی و مهمونیای پرجمعیت بهم دست داده :))

آقا این جزو پست های کوتاه رو به خیلی کوتاهه! باور کنین :))
اره بابا . همه با سرعت نور جواب میدن :)))

خانم من خستم . حتی پستای ۴ خط بیشتر خودمو هم نمیتونم بخونم . والاااا :))
واجب شد با تعریفای شما خندوانه بیشتر ببینم :)))
ببخشید یه سوال دیگه ادابازی چیه ؟ 0____o
اینم نمیدونم خخخ :)))

من از امکان جدید خیلی خوشم اومده جالبه به نظرم *_*
مسابقه پانتومیم تو خندوانه . البته تموم شد این مسابقه :)

اره خوبه :))
اون قانون به نظر ناجوانمردانه میومد:/
اون قسمتی که محمد نادری گفت: باید کلمه چهارم رو هم درحالی که یه خرس گرسنه دنبالمونه نشون بدیم:-))))
اره . 
همه برنامه رو ندیدم :/
دقیقا :))

اینا همش بخاطر پایان نامه و دفاع ایناس... هنوز خستگیش رو تنتونه :))
:)) 
حالتون خوبه VJ (بخوانید وی جِی) ؟

اره . هنوز هست . در تلاشم ک در بره :))
چرا من هرچی به مغزم فشار میارم یادم نمیاد این وی جی ینی چی؟ (شکلک احساس فندق مغز بودن)

ایشالا میره! حالا هنوز اولاشه یکم صبر پیشه کنین :))
خب هر دانشگاهی واسه خودش عبارات خاص خودشو داره :)) وی جی همون ورودی جدیده :)))

چشم :) 

++الان مینویسه "1 پاسخ جدید" :))
اوه چه خفن! :))) نه که هنوز درست حسابی دانشجو نشدم بی خبرم از این اصطلاحات :))
و اینکه حال ما خوبه. شما چطورین؟ :دی

:: چشم شما هم بی بلا :))

:: دقیقا :دی
اشنا میشین :))
شکر بد نیستیم :)

+ مرسی :)

دوباره :))
خداروشکر :)

:: خیلی خوبه ها! من یکی که خیلی این بخشو دوس دارم. سریع می فهمیم کی جوابمونو داده و میریم سراغش :))
اره بقول نرگس نصف عمرمو تلف شد واسه ریفرش کردن وب ملت :)) 
واقعاهااااا! حق گفته!
من از دیشب هی دارم دعا به جون بلاگی ها می کنم که همچین چیزی برامون ساختن :)))
:))

بابا زودتر باید میدادن . دو ساله هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود . من شخصا دو سال منتظر قالب جدیدم :| 
خب از اونجایی که من تازه یه سال و چندماهه بیانی شدم این اتفاق جدید برام زیاد دیر نیست :دی ولی درکتون می کنم :))

اوهوم تو گذاشتن قالب جدید فعال نیستن :/
:) 
اصلن نابودن :|
خندوانه یادم میندازه که تو خونه وسیله ای به اسم تلویزیون داریم. :)
:)) خوبه
این امکانشون واقعا نامردی بود، اون مرحله حدس شعرشونم هنوز پخته نشده بود معلوم نبود دقیقا چی به چیه :| ولی در کللل برنامه خلاقانه و خوبیه البته اون موقعی که جناب خان بود بهتر بود
اره . من دیگه اون قسمتاشو ندیدم :)) اره دستشون درد نکنه . حیف شد جناب خان

خوبین شما ؟ کم پیدایین ؟
اصلا خیلی زشت بود میرفتن اون وسط دراز میکشیدن. اجرا میکردن.
اون مرحله اش تو قسمتای قبل هم بود . من زیاد باهاش مشکلی نداشتم :))
بد نیستم ممنون :) شما خوبین؟؟
هستم، میخونم، اما دستم به نوشتن نمیره :(
شکر منم خوبم . کم کم داره تابستونم شروع میشه :| :))
اشکالی نداره . پیش میاد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)