عقاید یک رامین

قالب جدید + رونمایی شد

خیلی لذت بخشه وقتی با آسودگی خیال و بدون دغدغه فکری، چن ساعت میشینی و با داشتن اطلاعاتی در حد صفر از CSS، به قالبت یه صفایی میدی و نتیجه اش خوب میشه. در چن روز آتی رونمایی میشه :) 


جدید نوشت : 

اینم از قالب جدید ب مناسبت بازگشایی مدارس :| :)))) به مناسبت فصل پاییز . تغییرات جزئی بوده ولی حسابی فسفر سوزوندم :| 

پذیرای پیشنهادات شما هستیم . حالا انتقاد هم بکنین هم مشکلی نیس :)))))


لیست تغییرات : 

1. تغییر عکس هدر

2. تغییر فونت هدر

3. رنگ هدر ثابت نیس ^_^ عوض میشه . این قسمتش خیلی انرژی برد ازم

4. رنگی شدن عنوان قسمتای سمت راست

5. تغییرات جزئی تو قسمت نظرات 

6. اضافه شدن آیکن برگ نارنجی کنار عنوان پست ها

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

الان مشتاقم ببینم چه کردین:)))
خیلی خوشگل شده :))))))
یه کم هم روش کار کنم تموم میشه بعدش رونمایی میشه 
واقعا حس خوبیه :)
و این داغ دلم رو تازه میکنه...
حتی من یه بار کارم به جایی رسید که خواستم پست بزارم: یکی پیدا شه لطفا یه قالب به من هدیه بده ولی امان از کم رو و خجالتی بودن :||
خب اخه قالب خیلی ب شخصیت درونی و سلیقه مرتبطه . ینی من این طوری فک میکنم . هدیه دادن کار خوبیه ولی فک نکنم چیز خوبی در بیاد .
ای‌بابا من گفتم الان با یه وبلاگ جدید روبه‌رو میشماااا :)))
تا یکی دو روز روبرو میشین :))
خب اونایی که بلد نیستن در هر صورت محکوم به قبول کردن قالبی هستن که بقیه ساختن....
درسته :(
من که از این کدنویسی هیچی سردرنمیارم
همین شاتوتیم که گذاشتم با هزار زور و ضرب گذاشتم :)))
منتظریم ببینیم چجوری شده :)
والا منم با نگاه کردن یاد گرفتم :|
راستی مشتاق رونمایی از قالب جدید هستیما :)
*_*
در حال اصلاح زیره کاری هاشم . امیدوارم زود تموم بشه :)
به به ^_^
یه سری چیزاش مونده هر کاری میکنم درست نمیشه :|
خیلی هم عالی :)
:)
زبونم لال فکر کن درست نشه:|
بعضی جاهاش ادا در میاره :|
منتظر رونمایی قالب جدید شماهستیم:)
ایشالا ببینم امشب تموم میشه یا نه
وااااییی چه خوب شدهههه*_*
واقعااا ایووول
خیلی قشنگ شده:))))
خانم بزار من پست بعدن نوشتشو بنویسم بعد :))) 
لطف دارین :)
خواستم اول از همه تبریک بگم^_^
تا دیدم گفتم کامنت بذارم :دی
اورین اورین :))
مرسی مرسی 
به مناسبت بازگشایی مدارس:/ -_-
حالا نمیشد مناسبت دیگه ای در نظر بگیرید:/
اون شوخی بود :)) :| بعدش نوشتم دیگه : ب مناسبت فصل پاییز 
خوشگله.
رنگ عوض کردن "عقاید یک رامین" ^__^
:)
اصن ایده اش رو خیلی وقت بود داشتم ولی وقت نمی کردم 
اول فکردم مشکل از چشمای منه, یاد دیشب افتادم که سرم گیج میرفت :))
خیلی جالب شده خیلی..
نه نه . ب گیرنده های خود دست نزنین . مشکل از فرستنده ست 
:)
وااای خیلی خوب شده به به :))))
از اون برگ کنار عنوان‌ها از همه بیشتر خوشم اومد.
خب خدا رو شکر :)
ایده اون برگها یهویی ب ذهنم رسید ^_^
عه! چه باعشق شده ^_^
مرسیییییییییی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)