عقاید یک رامین

یا هنوز زوده؟

پاییز رادیو چهرازی رو بزاریم ؟

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 ۲۵ تا نظر تا الان نوشتن

:)
لبخند میزنی ک دچارم ب آسمان ؟؟
آقا رامین
عالی شده اینجا
فونت اسم بلاگتون
اون برگ کنار عنوان
این نارنجی ها
عکس هدر
چقدر حس خووووببب

اصن من هیچی نمیگم :)
^_^
خب خداروشکر ک شمام خوشتون اومده 
لطف دارین :)
با گوشی هم اوکی یه :)

من حسابی دلم پاییز خواست
مخصوصا با عکس هدر تمام حواسم کشیده میشم سمت پاییز های اونجا
اره . با گوشی هم خوب نشون میده :))

بابا این ورا پاییز فقط یه هفته ست . هفته دوم مهر ما رسما وارد زمستون میشیم :|
:)
عوضش همون یه هفته واقعا پاییزه :)
اینجا اصلا اینجوری نیست
تازه مگه زمستون بده؟:))
منظورتون از "واقعا پاییزه" چیه ؟ :))
اونجا کجاست ؟ :))

بده ؟ خانم یخ می زنیم . همیشه باید 10 کیلو لباس بپوشیم واسه بیرون رفتن . اخرشم باز یخ می زنیم :| :))
واقعا پاییز. یعنی واقعا پاییز دیگه :))
پاییز رو تصور کنین . حالا واقعا . این میشه واقعا پاییز :))
بازم سوال داشتین من در خدمتم :D
اینجا تهران است

خب همون کیف میده دیگه، یخ زدن خوب است :))
خدایی ۱۰ کیلو لباس میپوشین؟ :))
من تا حالا این قدر خوب قانع نشده بودم :))

بابا شما ک پاییز دارین . شما دیگه چرااا ؟ :))

یخ زدن خوبه ؟ :| من حاضرم جامو با شما عوض کنم :)) 

وزنشو موقعی میفهمم ک وقتی میرسم خونه لباسامو در میارم از خستگی ولو میشم :)) 
وااای چه خوب شده اینجا :))
سلام بر خانم گلکسیان پور :))

واقعا ؟ خوبه پس 😎
خواهش میکنم :))
ما پاییز نداریم . اینا دروغ میگن میگن اینجا پاییز هست . اینجا تا آبان تابستانه بعدش هم میشه زمستون ملایم :)) حالا نگین من گفتم ها:))

منم حاضرم جامو عوض کنم:))

:))))
:))
خب همون دیگه زمستون ملایم اسمش میشه پاییز :)) 

دست ب مهره نداریمااا . بعد بگین انگشتام بی حس شده ، پاهام یخ زده ، گوشام درد میکنن من بر نمیگردمااااا :))) از من گفتن 

والااا :))
نه اون جوری زمستون ملایم. مثلاً معادل برف آروم :)) مثل همون جریان پاییزه واقعیه. فک نکنم بتونم توضیحش بدم:))

باشه قبول. منم ولی برنمیگردما. فکراتونو بکنید پشیمون نشید از این نقطه برگشت ب عقب ممکن نیست :))
:)) ایشالا خودم میام میبینم :))

قبــــــــوله . فقط من یه هفته بعد میام . 4 تا عکس بگیرم بعد میام تهران :)))
آره اونجوری بهتره . نگین سرم کلاه گذاشت و از این حرفا:))

باشه قبول :))
:))

ولی خداییش ما شبا پنجره ها رو میبندیم این روزا . سرد میشه شبا :|
چه خوووب ^_^ :))
:))))
چقدر امشب حرف زدم
شب بخیر :)
.
چسبید :))
شب شمام بخیر :)
دو ساله دیگه پاییز که میشه بی اختیار نمیرم تو اتاق جمشید.. می‌ترسم برام تکراری بشه. می‌ترسم بی‌قراریش رسوخ کنه تو دل و جونم و تموم پاییز دلم گرفته باشه. دل‌تنگی مسریه.

هیچ جا پاییزش مثل تهرون نمیشه.
طوفان رنگ و رنگ که برپا در دیده می‌کند..
پاییز واقعا دلگیره 

اینو ب خانم لیلا بگین :)) 
خیلیییی خوب شده ...
من که خیلی خوشم اومد:)
:)
چ خوب :)
جیغ :))) چه خوب شد :)))
همه چیش عالی شد ^__^
:))
متناسب با پاییزه 
:)
@خورشید
میشه دقیقا بگی تو پاییز تهران چی دیدی؟
اصن الان کجای تهران پاییزه ؟

@آقا رامین
حالا درسته امسال من واقعا پاییزم دلگیر میشه
اما پاییز دلگیر نیست
یعنی بعضی موقع هاش خیلی دلگیره
بابا همیشه دلگیره :))) قلبش میاد تو حلقش :))))
چه جملات آهنگینی :))
دلگیر نیست ها, یکم بیشتر تصورش کنین شاید نظرتون عوض شد :))
حیف تابستون نیس خدایی؟ :)))
همش گرما, تا نصف شب روز بودنا, مسافرت ها, مهمون ها
چیه این تابستون؟ :))
پاییز خوبه ک نصف روز غروبه؟ مسافرت بده ؟ مهمونی ک خوبه ؟؟ الان پایبز میشه ساعتها رو میکشن اینور اونور اصن زندگی ادم نابود میشه :))
قالب نو مبارک :)
همین که تابستون با این افتاب سردرد اورش تموم میشه جای خوش حالی هست
پاییز طرفای ما پاییزه، نه زمستونه نه تابستون...از اون اب و هواهایی که کولر بزنی سرده نزنی گرمه:))
مدیرجوان هستم از فارس:))
مرسیی :)
احسنت ب اون میگن پاییز . ما اینجا فقط یکی دو هفته پاییز داریم:)
ممنون از خبرنگار واحد بیان :))
شبا زیاد باشه که خوبه. همش ماه هست و ستاره. تابستون اصن معلوم نیست کی شب میشه کی صب. مهمونی هم خوب نیست, هی باید منتظر باشی تموم شه:))
تو کل پاییز فقط با ساعتش مشکل داره -_- با ساعت چیکار دارین آخه:))
شب تاریکه نمیشه عکاسی کرد . روز حس بهتری داره انرژی داره . هرجایی دلت بخاد میتونی بری . اما شب این طوری نیس . اره خب اون جور مهمونی ها کلا خوب نیستن در کل :)) 
ظهر دو ساعت میخابی بیدار میشه ک بری بیرون میبینی شب شده چرا اخه :))
ولی قبول دارم روز حس و انرژی بهتری داره. حالا هر چقدر گرم :))
:)) الان که بیشتر فکر میکنم زیاد هم شب باشه خوب نیست. آدم حوصلش سر میره. ساعت 5 عصر شب میشه تا 6 صب :\ خیلیه:))
:)))
والااااا
زودتر از پاییز گذاشتید قالبو:)
سلام :)
بله :)
دو آی نو یو؟
چقدر خوب شده اینجا:)

داره جدیدش میاد.
^_^
چی جدیدش میاد؟؟
رنگ نارنجی انرژی بخش :)
نارنجی و دیگر هیچ :)
چهرازی
برای تمام فصول
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)