عقاید یک رامین

ای خودم 11

ای رامین !

ای خودم !


هر وقت آنلاین شدی جواب نظرات رو بده. نگو اون نمیدونه ک من کی آنلاین شدم و بعدن می نویسم. ملت مسخره تو نیستن. در ضمن، برای سین نخوردن نظرات، کامنتارو از تو خود وب نگاه نکن. آدم باش. 

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

این قضیه سین خوردن نظرات چیه؟
به منم بگید در جریان باشم :دی
واسه هر کس ک نظر مینویسین ، تو پنل خودتون ، تو قسمت نظرات ارسالی نشون میده و گوشش دایره نارنجی میزاره . اگه طرف ببینه اون نارنجیه حذف میشه :))
چقدر خوبه که به این نکته توجه میکنین:))
من در روز صد بار فک کنم وبو چک میکنم هرکی کامنت داده باشه همون موقع جوابشو میدم!!
.
نه فقط برای کامنت ، برای پیام و اینا هم خیلی بده دیر جواب کسی رو داد!!
البته بعضی وقتا دیر جواب میدم :||| 
اورین :)
اگه پست برا لیلی، نیلی بود مینوشتم: آدم باش خب :)
بعضی وقتا کامنتا رو میبینما حس جواب دادن ندارم، اونم بیشتر برا پست هایی که خودمم نمیدونم چرا نوشتم، اصلا الان که نگاه میکنم دلم برا مخاطبام میسوزه :))
ممنون ک ب من نمیگین :)))
اره والا منم این جوری میشم :| :)) هی ب خودم میگم نمنه یازیم اخه من :))
آاااه منم تو این زمینه باید اصلاح بشم خیلی کارم زشته از تو مرکز مدیریت نگا میکنم -_-
من کلا مرکز مدیریت نمیرم :|
عه ... چه جالب
توجه نکرده بودم:|
اره قابلیت تازست 
قالب جدید مبارک:-)
چند روز دیگه موبوبیان وارد بازار میشهD:
مرسیی :) 
موبوبیان :))
ولی این که از تو خود وبلاگ نگاه کنی که سین نخوره خایلی هوشمندانه بود. مردم تا کجاها میره فکرشون..
:))))
روش های دور زدن همیشه هست :))
گوروسوز قُورخو باعث اُلور "ممنون" اِشیدَم. :))
خوشحالم تنها نیستم :)
بیلیسیز هَله هردَن قَشح سوزلر گلیری ذهنیمه حوصله ام اولمور یازام.
:))

هن بابا . حوصله ایستیر :))
:))))
:)) والا 
وای رامین! چه قدر حال قالبت خوبه پسر! اصن حالم خوب شد
ممنووووونم :)
وقتش بود ک حال همه عوض بشن . خودم ، وبم ، مخاطبا :)
انقد ذوق قالبو کردم پستو نخوندم:|
:))) 
متن پست هم خوبه :))
انگار که چند وقت دیگه این امکان اختیاری میشه و دیگه نگران
سین خوردن نباید باشیم :))
آخه واقعا ممکنه آدم اون لحظه شرایطش رو نداشته باشه جواب
بده :)
ببینیم چی میشه :)
آره واقعا بعضی وقتا حسش نیس خب
به بههه پاییزی شده فضای وبلاگتون :) قالب نو مبارک :))
ممنوووون :)
اینکه آدم موقعی که حس و حالش بهتره جواب نظراتو بده خیلی بهتره. من که ناراحت نمیشم کامنتم سین بخوره ولی دو روز بعد جوابشو بگیرم. تلگرام نیس که :)
خب همه مث شما نیستن :))
قالبتم به شدت مبارک *ـــ* نارنجی است و دیگه واویلا
ممنون :) 
اصن بقیه رنگ با حضور نارنجی سو تفاهمی بیش نیستن :))
دیگه من نگم سر صبحی در مترو چه قدر با شنیدن این لبخند زدم:)
مرسی حال خوب اول پاییز^^ :)
:)))
خداروشکر
خلقت خدا:-D هنوزم در زدن تیک خصوصی کامنت ها مورد دارم؟!:|
اشکالی نداره :) چیز خاصی ک ننوشتین ک :)
چیز عجیبی نیس...مو هم درگیرشم:/
بعضی وقتا من تنبلیم میشه جواب بنویسم :|
کاملا درک میکنم-_-
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)