عقاید یک رامین

و باز شما بگین تنبل :))

بازم پاییز ، بازم تغییر ساعت ، بازم خوشحالی من بخاطر عوض نکردن ساعت ماشین

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

آقا رامین توجه نکنین این حرفا و تنبل گفتنا همش شایعه س :)) میخوان چهره شما رو خراب کنن:))))
والااااا :))) 
من با اقتدار جلو میرم :))
برید برید:)))
به عنوان یه رزمی کار خودم پشتتونم😂😁✌
مرسی مرسی :))
تو باقی مونده نسل پیرمردهای دهه شصتی. که چون ساعت آب باغشون رو همیشه با ساعت قدیم چک میکردن هیچ وقت ساعتاشون رو عقب جلو نمیبردن. :)
عهههه :)))) 
نمی دونستم :)) 
مرسی ک گفتین :)
تازه ساعت گوشیا هم خودش میره جلو^_^
این خوبه :)))
کاش ساعت ماشین هم خودش عوض میشد :))
انقدر سخته یعنی ؟ :)))
انقدر دوره ینی :)))
کاش تنبل بودی! رسماً راکدی دیگه :))
راکد :)))))))))))
من دیگه صوبتی ندارم :)))))))
:)))
من این ساعت روبیشتر ترجیح میدم!
احسنت :)
کامنت مترسک خیلی خوب بود:))))
خیلیییییییییی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)