عقاید یک رامین

هنوزم تموم نشده :|

با توجه به پست قبل، همه منو این جوری تصور میکنن :



در حالی ک من تو این دو روز (امروز و دیروز) فقط بخاطر کارای فارغ التحصیلیم و گرفتن امضاها، 20 کیلومتر راه رفتم !
يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

هشتگ ابهام زدایی:-D
حتی هشتگ روشنگری :))
اتفاقا من خیلی زبر و زرنگ و پرجنب و جوش و انرژیک میدونمتون :))
حالا ووروب سقفی اشا گتیرمیینا :))
:)))) 
مرسی حمایت :))
راستی این حیوون چیه اسمش؟؟ طفلی خیلی یه جوریه. :|
شبیه کوالاست ولی کوالا خوشگلتره :)
اسمش تنبل ئه
خیلی تنبل تر از کوالاست . روزانه 15-18 ساعت میخابه :))
چقدر عکسه خوبه :))))
:)))))
البته فک نکنم نیازی ب توضیح باشه ولی خب بهتره بگم ک من نیستم :))))))
من تابستون اینطوری بودم و قشنگ میخوابیدم ولی الان جنازه میرسم خونه:/ دوساعت میخوابم فقط!
تابستون می چسبه اخه :)) 
دو ساعت هم خوبه هاا :))
با توجه به این 20 کیلومتری که گفتید و راکدی که جناب مترسک تو کامنت قبل گفتن ... میشه نتیجه گرفت الان شما به آدم جاری تبدیل شدید :))
مترسک نابودم کرد :)))) نابــــــــــــود :)))
والا گفتم روشنگری کنم :))
دوساعت برای من حکم چُرت داره فقط :دی
تابستون و قبلا کلا مثلا از دو بعد از ظهر میخوابیدم ، شیش بلند میشدم:))
بعد مترسک ب من میگه راکد :|

:)))
خب شما رو میشناسن منو نه😂
دارم چهره اصلی خودم رو نشون میدم😂✌
:))))
من الان دلم میخواست جای این تنبل باشم :))
چه حالی میکنه ..قشنگ از قیافه اش معلومه نگاه کنید یه لبخند خیلی
نامحسوس هم رو چهره اش هست :)
:))))
خسته ست خستتتتته :)))
قشنگ شده قالب٬ بیشتر قالب‌ها که نارنجی دارن چشم رو اذیت میکنه ولی قالب شما خیلی ساده و قشنگه. :)

+ خسته هم نباشید! :)))
ممنون بابت تعریف تون :)

+ مرسی :)
هر موقع روزی رسید که مثل من هر روز 4-5 کیلومتر پیاده‌روی داشتی، اون موقع بیا با هم حرف از تنبل بودن/نبودن بزنیم D:
هه 😎 من تو ماه گذشته هر روز 5 کیلومتر پیاده روی رو داشتم 😊
ارشد چیست?
متشکل از فرایند ثبت نام، کمی تا حدودی درس و پروژه و زحمت، پروسه ی طاقت فرسای فارغ التحصیلی ...
احسنت . اصلاح میکنم 
پروژه و زحمت و زحمت و زحمت و زحمت و زحمت و پروسه طاقت فرسای فارغ التحصیلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)