عقاید یک رامین

ب کامل ترین شکل ممکن فهمیدم اصلا اعتقادی ب مختصر نویسی نداره

نوشت "سلام"
نوشتم "slm"
نوشت "با وقت اضافتون مقاله های علمی مطالعه میکنین؟"

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

دمش گرم باز گفته.. من فقط از درون خودمو شرحه شرحه می‌کنم.
مثلا عنوان :/ مثلا «به» کامل‌ترین.. «به» مختصرنویسی.
شرحه شرحه :))))))))
واقعا حسی بدی پیدا میکنین این طور می نویسم ؟ چرا آخه ؟ البته من خودم شدیدا تو متن علمی اینارو رعایت میکنم ولی اینجا نه 
منم از این مدل مختصرنویسی ها خوشم نمیاد. "سلام" به این قشنگی. همش چهار حرف بیشتره مگه؟

راستی سلام
فکر کنم اولین باره اینجا نظر مینویسم.
من کلا هیچ وقت فینگلیش نمی نویسم فقط و فقط سلام رو بعضی وقتا slm مینویسم . اونم بخاطر اینکه s و س ، دکمه هاشون مشترکه :))

سلام :)
بلی اولین باره :)
حالا خوبه نگفتی s...اصن وقتی یکی میگهslm،،ینی زود کارتو بگو وقت ندارم یا نمیخوام باهات حرف بزنم:/
نه خب خیلی کم مختصرنویسی میکنم . محدود ب چن تا کلمه ست. 
مفاهیم زیادی توش نهفته بوده :))
واقعا اذیت می‌شم.
باید به زبان احترام گذاشت. باید ازش مواظبت کرد. این عادت‌های بد جا می‌افته و آسیب می‌زنه به زبان.
چشم . سعی می کنم از این به بعد بهتر بنویسم :)
باز راکد بازی درآوردی؟ :))
راکد بازی :)))) ای خدااا :))))
بابا من کجام راکده آخه ؟
کجات راکد نیست؟ D:
اقا من ب این فعالی ، پر انرژیییی :)))
درود بر سعیت و این حرفا.
متشکرم :)
برا منم سوال شد با وقت اضافتون چیکار میکنید؟!
البته کاشف به عمل اومده اونایی که برا سلام مینویسن "س" دارن روی اختراع جدیدشون فکر میکنن
:)) بابا وقت اضافه کجا بود :)))
نه خب س نوشتن دیگه خیلی ضایع ست :|
باز خوبه نوشتی slm
بعضیها می نویسن
س ، خ ؟
سلام خوبی؟
اونارو باید بلاک کرد :))) 
حالا ما که مینویسیم "سلاااااااااام" تکلیفمون چیه؟؟
طبق نظر دوستمون شما دارین وقتتونو تلف میکنین :))
وای من چه قدر باهاش موافقم... یعنی خیلی خیلی باهاش موافقم... اصلاً دمش گرم :)
:))))))
بابا اون خودش هم خیلی جاها مختصرنویسی میکرد ، فقط رو سلام حساس بود :))
=))
منم مینویسم slm ولی مقاله علمی نمیخونم :)
بر حسبِ وسواس اینجوری مینویسم
:))
دوستمون حساس بود ولی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)