عقاید یک رامین

انگار من دیگه اون آدم نیستم

هفته پیش بارسا مسابقه داشت . بعد از سال ها هوس کردم نگاه کنم . چون کاری هم نداشتم با خیال راحت نشستم به تماشا کردن. سر ده دقیقه حوصلم سر رفت. یادم افتاد من همونی هستم که چند سال پیش واسه برد بارسا شیرینی خریدم بردم مدرسه. چه قدر عجیب که بعد از چند سال ۱۸۰ درجه تغییر کنم

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

امیدوارم من انقد تغییر نکنم تو این قضیه😅
هنوزم با این حجم درس ، فوتبال میبینم ، نقد میکنم ، کل کل هم سرجاشه قطعا!!
من هم هیمین جوری بودم . تا قبل کنکور شدیدا دنبال میکردم . کل کل داشتیم . من طرفدار متصعب و دوآتیشه بارسا بودم . طوری ک یه بار بارسا باخت و من نرفتم مدرسه :))))) 
حوصلت سر رفت؟! تا این حد؟! O_o
در این حد و فراتر حتی !
پیر شدین!
آهههههه عمیق 
بابا جان ایراد از تیمیه که انتخاب کردی. وگرنه من با همه پیریم هنوزم وقتی میلان خدابیامرز بازی داشته باشه استرس دارم.
چیه این بارسا؟ :)
البته یه چیز دیگه هم هست من کل هیجانات زندگیم رو با همین فوتبال میریزم بیرون. فوتبال نباشه زندگیم راکده
خب من این بارسا رو از زمانی دوست داشتم ک رونالدینیو بازی می کرد و فرانک رایکارت هم مربیش بود . اگه حوصله و علاقه اون زمانو داشتم باهاتون ساعتها بحث میکردم :))
من الان نمی دونم هیجان زندیگمو کجا میریزم :|
همون دیالوگه که میگفت ما از گل ساخته شدیم و با قطره ای اب تغییر میکنیم
از همون وبلاگه که هنوز اسمشو نمیدونم
درست گفته خداییش :)
بازی های چلسی ر ببین نظرت برمیگرده :)) بارسا هم شد تیم؟! جدایی طلبِ افسار گسیخته ;))
چلسی ؟؟ هه 
کلا لیک انگلستان هیچ وقت برام جذاب نبود :|
افسار گسیخته :)))) من میگم آزادی خواه :))
ایراد از تیم نیست آقاگل! :)) البته که من میلانی بودم و نگم از کدوم تیم بدم می‌اومد. :دی
ولی کشف جالب و گاهی غم‌انگیزیه این تغییره.
نمی‌دونم من تغییرهای زیادی داشتم٬ یا بقیه هم اینطورین! :)
آره بابا . تیم به این خوبی :)) 
تغییر مهم عجیب هستش :)
@معدنچی
طرفدار چلسی هستین مگه شماااا؟:/
بهش میخوره اتفاقا :))
@فرفری موی
بله :/ به شدت
دیدی گفتم :))
سلام
از نشانه های بزرگ شدنه
سلام :)
اون روز یه تست سن احساسی انجام دادم . نتیجه اش گفت 9 سالته :| :))
آدمه دیگه.باید تغییر کنه.طبیعیه:))
در این حدش برای خودم عجبیه :)
@معدنچی
واای فرفری موی عالی بود😂
فعلا که از تیم ما پایین تری😌
:)))
فکر میکنم زمان فوتبال نسبت به یکی دو گلی که شاااید بزنن خیلی زیاده D:
:))))) چه استدلال جالبی :)))
تعجبی هم نداره... بازی های بارسا به شدت حوصله سر بره :)
:))) بارسا فقط زمان پپ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)