عقاید یک رامین

کلی خندیدم

گفتم : معیارت چیه ؟

گفت : خوش اخلاق باشه . بخاطر خودش میگماااااا . خودش اذیت میشه بعدا



+ بحث به هیچ وجه جدی نبود . نیاین بگین این پست فلانه و بیسار 

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ب.ظ

 ۴۱ تا نظر تا الان نوشتن

خیلی دوست دارم بگم این پست فلانه بهمان هم هست بیسار هم هست، ولی نمیگم :))))

ولی راست میگه دگه! خودش اذیت میشه وجدانأ! صداقت داره!
:)))) ممنون که نگفتی 

:))
من گیراییم دچار آسیب شده هرچی میخونم متوجه نمیشم چرا کلی خندیدین؟؟
ینی اگه اخلاقش خوب نباشه لازم میشه ادبش کنم ، بعد اذیت میشه دیگه :)) 
آهاااااان :))))
عجباااااااا :))))
اصلا ایشون مرد زندگی ان💪
:)))) 
حالا معیارهای دیگه‌ای هم داشت که شاید بعدا نوشتم‌شون :)))
نه خوشمان آمد معیار جذابی بود👌😅
:)))
ایشالا جدی جدی بشه
بعد یه روز بیایم بگیم دوست رامین میگه وای توروخدا عروسیتو ننداز پنج شنبه من نمیتونم در یک روز دو شهر مختلف باشم
[تضمین به پست های پیشین:-D]
:)) 
فک نکنم اون اتفاق بیفته که بگن فلان روز ننداز . راستی میدونین دیگه چی شد ؟ هیچ کدوم از اون دوتا عروسی رو نتونستم برم. دفاع داشتم :\
وای چه حییییف! عاغا یه جوری عروسی نکنید ما روز عروسیتون دفاع داشته باشیمااااااا!
خلاصه که اگرم فکر کردین ما نمیایم کااااملا در اشتباهید:-D
با قلی و خانم بچا میایم ^___^:-D
مهم اینه که طرف ثانی پیدا بشه :))))
شده با اسکایپ شرکت میکنین حتی :))
قلی و بچه ها :))))))))))
منتظریم اقا منتظرییییییییم طرف ثانی جان هم پیدا شوند و دیگه
دیری دیری دیرین الا لالای لالایییی لالالالاااااای:-D
اها اها دستااااا شلهههههههه
همه همه! هلما خانم دس دس
صخی خانم دس دس
قلی جون دس دس
گل پری جون دس دش
دوماد چه قد قشنگه ایشالا مبارکش باد
عروس خوش اب و رنگه ایشالا مبارکش باد
*_______________*
شله شله شله شله :))))
یاد یه چیزی افتادم 
دوستی داشتم که میگفت من خیلی دوست دارم عروسیمو ببینم . یه فاجعه انسانی خواهد بود :)))))
@صخره
الان داشتم وبتو میخوندم ببینم چجوریاس. کم پیش میاد من برا خوندن وبی پیش قدم شم.
آخههههههههههههههه منننننننننن :)))
وای خدا چقد برا این کامنتت خندیم :)))
بابا من که مثل تو جزوه بریک دنس ندارم :)
حالا بخاطر آقا رامین و طرف ثانی یه بشکنی، دستی، چیزی :))
ولی انصافا بی انصافیه منووووو دعوت نکننا، اونوقت از قابلیت جدید بیان استفاده میکنما :)))
:))))) بشکن :))
حله اجازه ورین تاپاخ سورا :)))
اصن ذهنم درگیر شد:-D چه عروسی لشی میشه عروسی من:|
سامان میگه خودت که مو نداری موها دامادو میدیم براش شینیون کنن:-D
حالا به دوستتون بگید یکم امیدوار باشن به خودشون:-D
فاجعه انسانی بالای فاجعه انسانی بسیار است:-D
:)) 
دیدمش میگم بهش :))
اگه بحث جدی نبوده، پس چجوری شد که پرسیدی معیارت چیه؟! D:
+ عزیز من مگه میشه دود باشه و کنده نباشه؟! ((:
در مورد قابلیت های منحصر بفرد خودش داشت سخنرانی میکرد پرسیدم ببینم انتظاراتش چیه :))
+ الان مثلا خواستی مچ گیری کنی ؟ :)))
@هلما خانم
بابا چه وضعشه خانم جان؟:) ما هر وبلاگی میریم از حضور شما بهره مندیم ولی خودمون در ارتباط نیستیم:-D اینم یه مدل از روابط وبلاگیه خلاصه:-D

ایشالا همیشه بخندین:)خوشال شدم*___*
والا منم که جزوه بریک دنسم رو اشتباه میزنم هنوز:-D سخته لعنتی سختهههههه:-D

قابلیت جدید بیان چیهههه! اصن بدون من و تو عروسی برگزااااار نمیشه که خواااااااهر! بشین هلما جان بشین !
اهااااااا برووووو
دسسسسس دسسسسس
اونوریا دسسسسس دسسس
سمت چپیا دسسسسس دسسسسس
منظورشون بلاکه :))))
به به اقای ف شین هم که اینجان
اقای ف شین دسسسس دسسسسس
اقای ف شین دی جی هستن . دستش بنده بزار کارشو بکنه :))
تازه بعد کامنت "فِ.شین." ابعاد جدیدی از پست رو فهمیدم. :))
جوابش شاید ابعاد جدید رو تغییر بده :))
ببخشینا رامین جان
انقدر پستاتون رو به جلافت و خل بازی الوده میکنیم
خواهش میکنم :)
این چ حرفیه :)
:))
@ صخره
دختر همیشه بخندی، الانه که همسایه ها بیان بندازنمون از محل بیرون از بس اینقد محکم و از ته دل خندیدم. :))

والا راست میگی تعاملامون با واسطه است بدون واسطه اش میکنیم.

باشهههه بااااشهههه فعلا بزن دست قشنگه روووووو

گویا میشه بلک کرد. :))

با این جوی که ما دادیم همین فردا پست آقا رامین اینه.
عنوان: دوماد شدم.
متن پست: همین.
نه دوماد شدم عنوان نمیزارم . در تضاد با غیرقابل پیش بینی بودنه :))
راستشو بخاین به این موضوع فک کردم
و خیلی وقته میدونم قراره چی بنویسم :))))))))
وای وای وای فقط اون توصیف پست رامین
دوماد شدم
همین:-D
بلند بگین ایشاااااااالااااااااااااااا
:)))))

میدوووونم بلاک رو باااابا
اخه ما نباشیم برگزار نمیشه کهههه
کلا به بلاک نمیرسه :-D
یه مراسم مختص بلاگ باید بگیرم :)) 
ایشالا تاپیلاجاق ایبله هول اُولمیین، سورا بورا اُخورا بیردن :))
جواب یکم ابعاد رو تغییر داد خلاصه که الله اعلم :)
تازه صخره علاوه بر ایشالاااا خلاصه بودنش رو هم خوب اومدماااا :)
کجای جمله من نشانه هول بودن بود اخه ؟ :))
اله منده الله اعلم :))
دی جی ف شین جان
داداچ یه اهنگ دوپس دوپسی بذار دست دومادم بگیر ببرش وسط
حالاااااا همه باهم
دو بار به جلو کله میزنیم
دو تا بابا کرم طور به چپ و راست
دوپس دوپس دوپس
دوماد نهایتا خیلی جنتلمن طور وایمیسته کنار دست میزنه لبخند میزنه :)))
فک کن :))))))
@ صخره
راحت باش یه زمانی ما از وب آقا رامین به عنوان چت روم استفاده میکردیم یه هشتاد نود تایی کامنت مینوشتیم بنده خدا خواب بود فقط دکمه تایید رو میزدن :))
اکثرا هم نصف شد این اتفاق میفتاد :))
با توجه به جواب کامنتم که گفتین برا پست مزدوج شدنتون هم فکر کردین پس باید بگم مباااااااااااااااارکه، آخرش که میگید ولی معلووومه یه تالار در پیش داریم. :)
ایده اش اومده فقط . حرف تو دهن من نزارین :)))
انصافا ایده مراسم مختص وبلاگ خیلی جالبه خیلی استقبال میشه.
خیلی جالب میشه :))) 
وای خدا چقدم مقاوت میکنید شما :))
وقتی نیست چرا بگم هست ؟ :))
اقا اقا اقااااا
همینجوری که داریم دوپس دوپس کله میزنیم
در گوشی بگید پست عروسیتون چیه:-D
دی جی ف شین شماعم ولوم رو بده بالا که جز خودیا کسی نشنوفه

+وا خاک عالم من همش با ترس و لرز اسما رو مینویسم نکنه کسی ناراحت شه
نه دیگه :)) مزش به اونه که همون روز بدونین :))

+ چرا ؟ کی ؟ کجا ؟ 
باشه قبول شما همون به وقتش دعوت کنید، ما بچه های قانع ای هستیم :))
به وقتش :) ببینیم اصن هست نیس ؟ کجاست ؟ کیه ؟ 
دیگه نشد دیگه بالاخره که پیش میاد. حالا امروز نشد فردا، فردا نشد سال دیگه والا :))
صخره کجایی ببینی بخاطر دعوت نکردن ما میخوان کلا قید ازدواج رو بزنن :))
من که گفتم مراسم مخصوص بلاگ میگیرم :|
کم کن ف شین جان
کم کن داداچ این عاغا داماد هیچ نمیگویند به ما:(
بابا اون همون لحظه که اتفاق افتاده میچسبه :|
من فک کردم چون خودش اخلاقش گنده واسه اون میگه بعدا طرف خودش اذیت میشه چون نمیتونه تحمل کنه:/
جمله دوستمون طوریه که دستمونو تو تعبیر و تفسیر باز گذاشته :)) اینی که شما گفتین هم میشه در نظر گرفت :))
آفرین :)
با حضور جمعی از بلاگرها :)) خیلی جالب میشه :)))
عااااالی ..
ایشالا بسلامتی :)
:)) ممنون :)
یه چیزی هم بگم دیگه شب بخیر بگم برم.
انصافا عنوان بجایی بود "کلی خندیدیم کلی" ممنون :)
شبتون خوش.
:))))) اره . 
شب شمام بخیر :)
عاره مثلن میخواستم مچ گیری کنم D:
+ کامنتا دارن سنگینی میکنن! میگم پست بخاطر وزن زیاد، نشست نکنه؟ D:
+ من ظاهرن ندیده، اومدم آهنگ کذاشتم، صداشم کم و زیاد کردم! جللخالق D:
@صخره
واقعن فک میکنین این آقا رامین مراسم بگیره مارو دعوت میکنه؟! D:
من که میگم ایشون مابین جواب دادن به کامنتا مزدوج شد، مراسم هم گرفت، تموم شد رفت ((:
:))
+ پی محکمه . خیالت تخت :))
+ بله . خوبه نگفتن بخونی وگرنه ندید باید میخوندی :))

++ :))) راستشو بخای شاید خودم نیام عروسی خودم . حسش نباشه :))))) در این حد :))
مراسم ؟؟  من معتقد به ازدواح آسان هستم :)))))
حسش نباشه؟! به به! D:
والاه اخه :)))
هی من میگم از کوچه بغل برم باز گذرم اینجا میافته مجبور میشم یه چیزی بگمااا: آقا به قول مترسک راکد بازی درنیارین یه روزه خب، شما نباشین مجلس صفایی نداره :))
ای خدا :)) راکد بازی :)) 
حالا شایدم اومدم :)))))
آقا نیایین بگین رامین فلانه و بیساره، مرسی اه! :))
راستش می‌ترسیدم بیان مردسالاری و حقوق زنان رو بهم قاطی کنن که اصلا پست به جاهای دیگه‌ای کشیده شد بیا و ببین :)))
یه بنده خدایی معیارش رو گفته! بعد هم اینجا شما رو دوماد کردند:-)))
چه پست مفیدی بود!
والاااااااااا می بینین توروخدااااا من هی میخوام بگم قصد ادامه تحصیل دارم بزور دارن دومادم می‌کنن :))
آقا مبارکه :)
با اینکه تکذیب می‌کنم ولی ممنون :))
ببین رامین، خودت داری تو جواب کامنتا یه کاری می‌کنی که بحث راکد رو باز کنمااا D:
آقا من شوخی می‌کردم عه :))) شما چرا جدی می‌گیری ؟ :))
عجب :))
واقعا فکر کردی من عروسی خودم نرم ؟؟ :))
اگه تو رامینی، یهو میگی عروسیِ عروسه، من چرا باید برم؟ :))
والا بخدااااااااا :))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)