عقاید یک رامین

نمی‌دونم چرا یادم نمیاد

تازگی‌ها حافظه‌ام خیلی افتضاح شده. یعنی بعضی وقتا هیچـــــی یادم نمیاد. عمق فاجعه رو اون روز که با امیرحسین داشتم اسم و شهرت بازی می‌کردم کاملا حس کردم. هی زور می‌زدم ولی اصلا نتیجه‌ای نداشت و از 20 تا بازی‌مون من فقط دوبار بردم :| مثل رضا یزدانی می‌تونم بگم که 


+ پیشنهادی دارین واسه رفع این موضوع؟ جدول؟ سودوکو؟

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ق.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

روزمرگی نداشته باشین. منظورم اینه یک روز هم نباید مثل روز قبل باشه. دنبال فعالیت های ذهنی باشین. که ذهنتون رو خیلی به چالش بکشه. مثلا یادگیری یه چیزی که تا حالا اصلا درموردش نمیدونستین. هر چی.
سنی ندارین ک از الان این مشکلات داشته باشین. یحتمل حواس پرتیه ولی کلا نمک و شکر دو تا ماده غذایی ن که تشدید میکنن این حواس پرتی رو
روزمرگی ندارم . فعالیت ذهنی هم دارم . در حال یادگیری هم هستم :| 
شکر که اصلا نمی‌خورم . مصرف نمک‌مون هم خیلی کمه :|
پیشنهاد؟؟!!!
روبیک خوبه به شرطی که چشماتونو نبندین تا اونچه در گذشته تو ذهنتون ثبت شده درستش کنه.
همین رمز وبلاگتون رو عوض کنید، احتمالا اوایل چند بار ارور خواهد داد چون ناخودآگاه قبلی رو خواهید زد.
میدونید چرا اینارو گفتم؟؟ با این تفاسیر حس میکنم جدیدا رفتاراتون از رو عادت شده و این میتونه آدمو کم حافظه کنه از خلاقیتش کم کنه.
یه تست کم خونی هم بدید، چکاپ و اینکه ویتامینای بدنتون وضعش چجوریه هم امتحان کنید.
اگه با خونواده و دوستانتون کم حرف میزنید بیشترش کنید. مثلا الان بگید ببینم غذای و رنگ مورد علاقه مامانتون چیه؟؟ بعدا از خودشون بپرسین ببینین درست جواب دادین یا نه.
ناشناس فرستادنم دلیلش به چالش کشوندن ذهنتونه :)
البته من خودم دست کمی از شما ندارم ولی برا من فرق داره، چون من اولویت بندی دارم برا همون همه چی تو حافظه ام نمیمونه.
روبیکم شکسته :|
خب آخه اگه عوض کنم که یادم میره نتونم بیام :| 
خب اخه تغییری در روند زندگیم نداشتم . 
این روش‌ها علمی یا از خودتون میگین ؟ :))
من هر روز مغزم 404 ارور میده بعد شما واسه من چالش درست میکنین ؟ :)) :|
یه لحظه خواستم یه شوخی مردونه باهات بکنم اما دیدم خانواده از این‌جا رد می‌شه، بی‌خیالش شدم! :))
عه متر :)) شیب ؟ بام ؟ 
یه بار از خودت امتحان تاریخ دبیرستان بگیری حل میشه D:
@مترسک
بوگو خب D:
بزار یه چیز بگم بخند :)) یه بار تو امتحان تاریخ 3 تا سوال در مورد تاریخ وقایع مهم بود . من واسه همش 28 مرداد نوشتم :)) گفتم بالاخره یکیش درست از آب در میاد دیگه :))))
با اعتماد به نفس میگم منو چه به راه حل عملی، از خودم میگم. :)))
خب یه جا رمز رو یادداشت کنید اگه یادتون رفت بهش مراجعه کنید.
ممنون :| :))
رمزها خطرناک هستن :| ریسک نمی کنم رو اونا :))
به خاطر درگیری ذهنه..خوب میشی:)
خب نشدم چی ؟ :|
اصلا همنجوری بمون تا آلزایمر بگیری :||
:))))
ممنون واقعا :|
خوب نشدی ام که میمونی رو دستمون:))البته صددرصد اوکی میشه
:))) هنوز که تغییری مشاهده نشده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)