عقاید یک رامین

منو میگه

ما انسان‌های ناسپاسی هستیم. چون هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم خدا را به خاطر آن که دیگر به مدرسه نمی‌رویم، شکر نمی‌کنیم.


وودی آلن

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۲ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

خداییش ناسپاسیه
:))
من حتی میتونم بابت اینکه بالاخره یه روزی به مدرسه نمیرم هم از الان خداروشاکر باشم
در این حد عشق و علاقه موج میزنه:|
منم این طور بودم :))
زدی به هدف:))
:))
واقعا ناسپاسیم...
خیلی 
وای واقعا!
روزی هفت بار شکر کنیم قبوله؟!
هفتصد بار هم کمه :))
خدایا مرا به حق مرام مردان خدا ببخش که اینقدر ناسپاسم!
آمین 
اخ ک چقد این مرد خره
:))
من که هنوز باید ناسپاس باشم، بخاط فردا -_-
مشقات زیاد شده لابد :))
من توی مدرسه‌ی دبیرستانم کار می‌کنم. دیروز شیفت من بود٬ تا ساعت ۸ شب پیش بچه‌های کنکوری بودم. یاد دو سال پیش خودم افتادم.. می‌دونی٬ ما تو مدرسه زندگی می‌کردیم. خونواده داشتیم. اون‌جا خونه‌مون بود.. دلم نمی‌خواد دوباره دانش‌آموز بشم٬ ولی دوره‌ی دبیرستانم رو دوست دارم.
آره خداییش زندگی می‌کردیم. منم دوست ندارم برگردم به اون زمان :)

+ راضی هستین از کار؟
برای شروع و اولین تجربه‌های پول در آوردن خوبه.
به چشم شغلی ولی من کارآموزی‌های مطبوعاتی رو بیش‌تر دوست دارم.
خوبه خوبه :)
موفق باشین :)
شما باید دوبل خدا رو شکر کنید!
آره :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)