عقاید یک رامین

شاید بهتره جدول حل کنم

کار هر شبم شده حل سودوکو ولی هنوز تغییری تو حافظه‌ام ندیدم
دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ق.ظ

 ۲۴ تا نظر تا الان نوشتن

شاید بهتره حقیقت رو بپذیرین
:دی
:))))))))))
شاید
همیشه که نباید آدم سرما بخوره بره پیش پزشک، اگه اذیتتون میکنه و کلافه اید ازش یه سر برید پیش یه متخصص.
اکثر دکترا قرص میدن و من آدم قرص بخوری نیستم 
امریکاییا معتقد بودن ال اس دی حافظه رو بهتر میکینه.
آقا ال اس دی شاید حافظه رو بهتر کنه ولی ترجیح میدم رو زمین باشم تا فضا :))
منکه نگفتم استفاده کن :)))
گفتم معتقد بودن. بعد این امریکاییا دین و ایمون درستی که ندارن برا همینم اصولا اعتقاداتشون آب دوغ خیاریه.
.
بعد اینکه تغییر یهویی رخ نمیده که. برو یک سال سوودوکو حل کن شاید تاثیر گذاشت:d
:))) حله

چشم :)
اگه زیاد درگیرش بشید بدتر میشه که!
شعر هم می تونید حفظ کنید!
نه بابا بدتر چرا ؟ 
فکر خوبیه . ممنون
شاید به خاطر مشغله زیاد باشه که حافظه تون فرصت نمیکنه خوب همه چیو به خاطر بسپاره یا مثلا اینکه افکار توی ذهنتون آشفته ست چون فکر میکنم تمرکز یه جور اصله برای حافظه
ولی مطمئنید اصلا سودوکو در به کارگیری حافظه موثره؟ D:
میدونین چطوریه این طوری نیست که بگم گوشیم کجاست. ساعتو نگاه میکنم دو دیقه بعد یادم میره :| اسم شهرت بازی میکردم موقع اسم پیدا کردن واسه ک اسم‌هایی که با ب شروع میشد میومد تو ذهنم :|
والا من اون طور که شنیدم جدول کمک می‌کنه سودوکو هم یه جور جدول خب :)
اخه جدولای معمولی سوال داره باید آدم از حافظه‌ش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پیدا کردن جواب استفاده کنه و بعد تازه ببینه تعداد حروفش میخوره یا نه ولی سودوکو بیشتر بازی با اعداده :)
قبول دارم حرف‌تونو . یعنی خودمم به این نتیجه دارم می‌رسم که سودوکو چیزی رو قرار نیست حل بکنه. چون الان زیر سه دقیقه سودوکوهای ساده رو حل می‌کنم. باید به فکر جدول باشم و البته جدول استاندارد :)
الان قلق سودوکو اومده دستتون دیگه :)
بله :))
آره :))
ولی من منظورم اصلا استفاده از قرص نبود، یه جلسه صرفا مشاوره ای. به نظرات ناشناس طورام تو پست لینک شده بازم هم میگم توجه کنید. :))
:))) کاملا مشخص بود شما بودین :)))
از مشاورا خوشم نمیاد :|
حافظه خوب تو فضا بهتر از حافظه بد روی زمینه D:
+ من همون ال اس دی رو تجویز میکنم v:
آقا من ترس از ارتفاع دارم :))) 
مرسی ممنونام تبریز دن :))
:)))
دیگه خیلی تابلو شده، یعنی همه امون قشنگ مخاطبامونو میشناسیم :))
پس همون جدولو پیش ببرید. :)
خب آخه کاملا مشخص بود که شما قراره واسه این پست کامنت بنویسین :)) بعد یهو یه نفر ناشناس سه پاراگراف نوشته :)) 
چشم :))
واه :))
اونوقت چطوری شما به این نتیجه رسیدین قراره کامنت بنویسم؟؟ :))
البته میشه فهمید. :)
سلامت.
حدس ۹۰ درصدی بود :)
خوابتون در شبانه روز کم نیس؟
من یه مقاله قبلا میخوندم یکی از مورد هاش میگفت کم خوابی هست....
۸ ساعت کافیه فک کنم 
گردو بخورید:)
چشم :)
سودوکو حافظه رو بهتر میکنه؟!
به نظرم فقط به تقویت ذهن و حل مسئله کمک میکنه.
برای تقویت حافظه باید حفظی جات به خورد مغزتون بدین (:
شاید :))
داده جدید نمی تونم حفظ بکنم ولی قدیمی ها یادمه :))
آقا از هر چی جواب گرفتی خبر بده منم استفاده کنم... البته اگه تا اون موقع ادرس وبلاگتو یادم نرفته باشه :دی
یادم نمیاد . شما ؟ :))

شوخی کردم . چشم :))
حتی جا داره بگم: چی چشم؟ :))
:)))))))))
یادگیری زبان جدید هم احتمالا بد نباشه. به نظر من از سودکو که جذاب تره
زبان یه موضوعیه که یادگیریش بصورت خودآموز خیلی سخته . من هم تو شرایط حاضر کلاس نمی‌تونم برم. 
بازم ممنون :)
چه گیریه حالا حتما تقویت حافظه رو شاهد باشیم؟ :) بیخیال بابا
خانم حافظه کوتاه مدتم شده 3 ثانیه . افتضاحه . اسم دوستام یادم نمیاد :|
منم اسم خیلیا یادم نمیمونه:) اصن معروفم به اینکه با حفظ اسم ها مشکل دارم
عب نداره که عاغاجان
پذیرش! بپذیرید حافظه تان را
عیب کار درست میشود
صخی(ره)
:))))
میگن شما ریاااااضیاااااااااااااا_ زیر لبی صورتش را کج میکند_ نیمکره نمیدونم کدوم وری مغزتون قوی تره
بعد برا همینم بهتره یه سری فعالیتا هنری و اینا داشته باشید که نیمکره دیگر نیز فعال تر بگردد
خلاصه که داداش با قلاب بافی بیشتر حال میکنی یا گلیم بافی؟:)
یکی از رو یکی از زیر بلدی:-D؟

+حالا جدا از همه اینها، اگر خیلی جدی و خطرناک شد یه دکتر مراجعه کنید ضرری نداره
نمیشه من عکاسی بکنم ؟ :)) 
حتما باید یه چیزی ببافم ؟ :))

+ نه اون قدرا هم جدی نیست
وا خاک عالم:||| چرا همچین کردم:| ببخشید که حواسم به عکاسی نبود:|
خواهش می‌شود. البته اگه عکاس محسوب بشم دیگه :))
رااااسیییییی! اقا ما آی دی اینستا شمارو نداریم؟
والا عکس کم میزارم ولی خب باعث افتخار منه که فالوش کنین :)
ramingraphy
نفرمایید
اختیار از ماست و این حرفا:-D
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)