عقاید یک رامین

ای خودم 12

ای رامین !

ای خودم !


نزن تو ذوق کسی.

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

اینو به منم بگید:|
چشم :)

ای بق بقو !
نزنین تو ذوق کسی
ولی خیلی لذت داره:)
وقتی یه نفر دیگه میزنه تو ذوق آدم اون وقت متوجه میشی قسمت ناراحتیش بیشتر از لذتشه :))
دقیقا منم باید به خودم مدام بگم D:
:))
افرین. من خودم خیلی ب این خاطر ازتون زخم خوردم
:دی
من شرمندم :)
هر باری که یکی بزنه تو ذوقم، همراهش دلمم میشکنه.
اگه من هم این کارو کردم معذرت میخام 
تو ذوق زنی با یه چیزی که اصلا ذوق نداره فرق داره دگه؟ چون من واسه چیزی که ذوق نداشته باشه و تحریکم نکنه بی تفاوتم! زوری هم که نمیشه واکنش نشان داد به شخص مقابل! اگه تو ذوقش بخوره کی مقصره؟
میدونی بعضی وقتا انتخاب کلمات اشتباه باعث این اتفاق میشه . مثلا " که چی؟ " حس خوبی به آدم نمیده. "کاربردش چیه؟" میتونه بجاش استفاده بشه
:)) منم که بخشنده :))
اون وقت هایی که میگم ناراحت شدم برطرف میشه.
اگه بوده هم یحتمل حاد نبوده. :)
خلاصه من معذرت می‌خوام :)
اصلا معذب شدم یهو :))
:))
هربار این ذوق رو نزن، نرو D:
:))))))))))))
عالی بود 
نزن دیگه برادر من، نزن! :))
چشم چشم :))
مزن بر سر ذوق ناتوان دست زور دیگه نزن. برادر من
چشم :))
کامت ها از خود پست طولانی ترند:-)))
اصلا کوتاه نویسی خیلی خوبه :)
با معدنچی یاغی موافقم.
مزن:)
چشم :)
دشمنتون شرمنده
:)
کلی ناراحت میشم اینجور مواقع..!
همه ناراحت میشن :(
راست میگه راست میگه
گوش کن ای رامین ای خودت😐
چشم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)