عقاید یک رامین

بیت اول خیلی مهمه :))

رادیوبلاگی‌ها به مناسبت روز حافظ برای وبلاگا فال گرفتن. برای من هم فال گرفتن. قرار این بود که وبلاگا هم دکلمه شعرشون رو بزارن تو وبشون. الوعده وفا :)) با تشکر از زحمات بچه‌های رادیو و کسایی که تفسیر کردن شعرو :)) متن شعر تو ادامه مطلب هست
این شما و این دکلمه شعر :
 
 
 
 
 
 
احمد الله علی معدله السلطان
احمد شیخ اویس حسن ایلخانی
خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد
آن که می‌زیبد اگر جان جهانش خوانی
دیده نادیده به اقبال تو ایمان آورد
مرحبا ای به چنین لطف خدا ارزانی
ماه اگر بی تو برآید به دو نیمش بزنند
دولت احمدی و معجزه سبحانی
جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا
چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی
برشکن کاکل ترکانه که در طالع توست
بخشش و کوشش خاقانی و چنگزخانی
گر چه دوریم به یاد تو قدح می‌گیریم
بعد منزل نبود در سفر روحانی
از گل پارسیم غنچه عیشی نشکفت
حبذا دجله بغداد و می ریحانی
سر عاشق که نه خاک در معشوق بود
کی خلاصش بود از محنت سرگردانی
ای نسیم سحری خاک در یار بیار
که کند حافظ از او دیده دل نورانی
پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ق.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

چه حس خوبی دارم :-D
:)))
وزن و قافیه ش هم اوکی بود. آفرین ک از پس بیت یک اینقدر خوب بر اومدین :))
بله بله :))
بیت اول واقعا بیت ساده‌ای بود آخه :))
بیت اول رو اشتباه میخونی. اهمم اوهومم نه! دومی رو باید با فتحه بخونی.
دقیقا چرا باید توی فالت هم احمدی باشه هم روحانی باشه هم شاه باشه و هم مهم تر سحرباشه الله و اعلم!
متوجه نشدم کدوم دومی رو میگین که باید با فتحه بخونم 
علاوه بر سحر، غنچه ، ریحان و نسیم هم هست :)))
:)))
خیلی خوب بود خصوصا بیت یک فک نمیکردم اینقد خوب بخونید:دی

کلا من از قافله عقبم هاا :/...کی رادیو بلاگیا گفتن فال میگیرن :|یعنی دیگ فال نمیگیرن:|یعنی تموم شد:|
:))) والا گفتن نداره ولی دکلمه تخصص ماست :))

آره هفته پیش بود. تموم شده متاسفانه
:))))
خیلی خوب بود.
بازم شعر بخونین چند وقت یه‌بار.
:))
چشم
دکلمه تخصص ماست. اشکال اینا داشتین ازم بپرسین :)))
وجدانا نیتتون چی بود این اومد؟! خودتون متوجه ماجرا شدید؟
:-))
والا نیتم اصلا یه چیز متفاوت بود هرطوری فک می‌کنم نمی‌تونم ربطش بدم به نیتم :))
خیلی عالی بود اصلا D:
:))))
دیگه کاری که از دستم برمیاد
بیت اول :)))))
:))) خیلی سعی کردم درست بیانش کنم :))
میگم چرا امشب حافظ خوابو برام حروم کرد و همش یه چیز نامفهوم میگفت مثل: ررررااااا، رااااااااام، رررررامممم،ممممیییییین. بعد جالبیش این بود که تو خواب سر قبر مرحوم بودم و یه سره زلزله میمود. الان فکر کنم تعبیرش رو متوجه شدم. :))
سبک خودتون مستدام :))) عالی بود. :)))
خداییش اون قسمت "من نمیشکنم" عقل جن هم نمیرسید. :))
:)))))))))) 
اگه امشب حافظو باز تو خواب دیدین بهش بگین رامین از بیت اولت زیاد راضی نیست :))) 
مرسی مرسی :))
:)))
تن حافظ تو گور لرزید:)))))
ولی عالیییی بود:))
عه :))) خوب خوندم که :))
مرسی :))
اوکی امشب در این باره یه مذاکره ای باهاش میکنم. :))
اصلا میخایین دعواش کنم؟؟
مرسی :))
نه بچه خوبیه :))
به به .... حافظاااا حتی :)))
دم شما گرررررررررررم
:))
خواهش می‌شود :)
خیلی خوب بود. :)))))
چقدر سخته ولی!
:)) 
من که از پسش خوب براومدم :)))
جالب بود، خوب خوندین
بله بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)