عقاید یک رامین

آقا همون فریدون فروغی بودهااا

مصاحبه من با رادیوبلاگی‌ها

دیدین میگم هیچی یادم نمیاد؟ اسم وبلاگا، خاطره خوب، اسم خواننده آهنگ مورد علاقه (!) . شرمنده اگه اسمی ازتون نبردم. حمل بر غرور نزارین. با تشکر از ف شین که وقت گذاشت :)

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ب.ظ

 ۴۰ تا نظر تا الان نوشتن

آقا
آقااا
آقااااا
عالی بود مصاحبه‌ات D:
حس جالبی بود که دو دفعه پشت سر هم اسمم رو آوردی ^_^
ذوقی هم همسایه‌تونه :))
راستی صدات دقیقاً همونی بود که ازت تو ذهنم داشتم ;)
^_^
خواهش می‌شود :)

ذوقی هم همسایه مونه ؟ چی ؟ متوجه نشدم 

عه . جالبه :)

در راستای آوردن اسمم گفتم که ذوقی هم همسایه‌اته! :))
:) ^_^
خیلی خوب بود.
صمیمانه و گرم و همراه حال خوش.
خوش گذشت :))
:))
خوشحالم که خوشتون اومده :)) 
دیگ نگم چقد خوب بود:)))
یه بار گوش دادم میخوام برم دوباره گوش کنم. بعدشم میخوام دوباره بشنوم. مرسی ک انقد خوب بودین:)))
:)))
خواهش می شود
خیلی خیلی خوووب و بانمک بود. :))
فعلا تو دوباری که گوش دادم، اتفاقا دور دوم خیلی بشتر چسبیدد یعنی جالب بود. :)
بعضی جاهاش کلا دوتاتونم میرفتین فاز تُرکی :)
:))))
دو بار :))
اره :))
حداقل دوتا عکس از ف.شین میگرفتین براش یادگاری بمونه خب :)
گرفتم ازش :)
خیلی خوب بود ..خیلی :)
لهجه... ^_^
:)))
اره تو فایل مشخصه :))
راستی دوشنبه 10 مهر پست "روز خوبی بود :)" هم تابلو بود منظور روز مصاحبه بودا ...
:))))) 
دااا 
خواهش (:
+ فریدون فروغی‌ D:
:))
نزاشتن که 
خیلی خوب بود D: بی غل و غش و پر از حال خوب مثبت :)
^_^
چه خوب که دوست دلشتین :)
اقا
جدی وبلاگ منو میخونین؟
اصلا فکرشو نمیکردم. واقعا میخونین ینی ؟ 🤔😁
آره بابا
ولی بعضی وقتا متوجه نمیشم اصلا راجع به چی دارین حرف میزنین :))
من ک باور نمیکنم اصلا بخونین ولی هرجا گنگ بود از این ب بعد بگین من توضیح میدم:D
چراااا ؟
باشه :)
خیلی خوب بود:))
^_^
نمیدونم. براتون کسل کننده ست مثلا. طولانی هم هست اکثرا. صادقانه تا حالا چنتا پست و ب خاطر اینک از چهارخط بیشتر بوده نخوندین و رها کردین؟:دی
راستشو بگم خیلی :)))
بل:))
دیگ حرفی ندارم:))
صادقانه پرسیدین صادقانه جواب دادم :))
خیلی خوب بود:)
ممنون بابت این حس و حال خوب^_^
خواهش می‌شود :)
خیلی هم مرسی :D
:))
:))
عقایدت پایدار جوون. :d
مرسی :))
اوا مصاحبه رامین و ف شین بود
من از بس همه رو نمیشناسم گفتم اوکی اینارم لابد نمیشناسم دیگه
بیخیال:|
آره . گوش کردین :)))
حال خوبی داشت:))
چسبید دراین صبح ابری پاییزی:)
:))
خوبه :)
آره والا خودمم نمیدونم چرا D:
بلـــــــــه
فقط می‌خواستی من اسم خواننده آهنگ مورد علاقه مو نتونم بگم -_- 
:))
من؟؟ نه عاغا ((:
:))) 
و آفرین به سرعت عمل D:
دااااا :)))))))
رامین :) وقتی شروع کردین به نوشتن من ده سالم بوده:-D
مطاااااااالب:-D
:)) 
والا اخه یه جور گفت مطالب انگار مقاله علمی می‌نوشتم :))
وای جییییییییغ
وای خاک عالمممممم
وااااااااااای
عاغا دوستدارین با من مصاحبه کنییییین*____*
وای من اسم اول بودممممم
وای خاک تو سر جوگیر بی جنبه ی ذوق زدم:-D
عاغا اصن خیلی حس خوبی بود اخه!^_______^
من تازه به تهش رسیدم و اینو شنیدم!
:))))
جوگیر چرا ؟ :))
منم اسممو یه جا بشنوم ذوق‌زده میشم :))
من هی میگم هلما چه یوهو گفت رامین باهات مصاحبه کنه خوبه ها
بگووووو پس
عاغا خیلی چسبید^^ مرسی معرفت
خواهش می‌شود :))
جو گیرم دیگه:-D خوب که به روند زندگیم نگاه کنید میبین جوگیرم:|
الان انقدری جوگیرم که میتونم بگم بریم تلگرام با ویس مصاحبه کنیم بعد صوتیشو بذاریم بلاگ؟!
در همین حد جو زده ی نمیدونم چی چی:| :|
:)))) 
کیفیتش خوب نمیشه فک کنم 

کلا تا حضوری نباشه ملموس نمیشه:)
اره :)
@صخره
احیانا فکر کردی چوبی چیزی خورده سرم یهویی پیشنهاد مصاحبه شما دوتا رو بدم؟؟ :))

والا بدو ذوقت رو بکن دختر من نیستم که بعد قرن ها جناب رامین خان کلی به خودشون فشار آوردن و آروم گفتن هلما خیلی آروم :))
منتظر بودم تو خاطره بد بگن: این هلما کلا وجودش خاطره بده :)) تا این حد ناامید :)
:| بابا من میگم حافظه‌ام نابود شده باورتون نمیشه 
اسم هیشکی یادم نمیومد :| 
شوخی کردم من. :)
نه بابا حافظه اتون زیادم طوریش نیست الکی رو خودتون عیب نذارین، فوقش با جدول و اینجور چیزا بهتر هم میشه. من خودم اسم دخترعموم یادم نمیمونه والا سخت نگیرید. :))
:))
چشم 
آخ آقا رامین شما چه کردی با مااا :))
چقققدر خوب بود
دیشب ساعت یک شب...تو خوابگاه... از اول تا تهش لبخند و خنده...
مطمئن بودم مصاحبه با شما خیلی خوب و بامزه میشه
وای خدا خیلی عالی بوووود :))))
مرسی ^_^
:))
خوشحالم که خوشتون اومده ^_^
لطف دارین :)
راستی راستی
ممنون که اسم منو هم گفتین ^_^

پ ن: ولی واقعا عجب مصاحبه ی صمیمانه و گرم و رنگی رنگی ای بود. چسبید واقعا ^_^
خواهش می‌شود :)

شاید باورتون نشه ولی اولین بار بود که ف شین رو میدیدم. یعنی نیم ساعت بیشتر نبود که آشنا شده بودیم این مصاحبه رو ضبط کردیم :))
مرسى مصاحبه :))
فرید هم خوب مصاحبه میکنه ها :دى
:))
بله بله همین طوره :)
^_^

این خاصیت ما بلاگراست! اولین بار هم همو ببینیم انگار ده ساله همو می شناسیم. مردم یه سرزمین قشنگ ^_^
مردم سرزمین قشنگ ^_^
مرسی عالی بود
خواهش می‌شود :)
چقدر شاد و پر انرژی بودیااااااا ، بیشتر از رامینی که میخوندم ^_^
آقاااا اصن خیلی بامزه بودین جفتتون :))
^_^ 
:)))) حالا کلی حرف آماده کرده بودم که یادم رفت بگم ملت بخندن :))) 
خوبه که خوشتون اومده :)
عه
شما ترکین؟!
وای من خیلی به این قشر علاقه دارم
در نظرم به نوع خودتون خاص بودید، حالا خاص تر شدید :)
چه مصاحبه ی خوب و دل نشینی بود!
بله :)
مرسیییی :) 
خوبه که خوشتون اومده :)
یه چیزی یادم رفت بگم که از همین 30 تا فالوینگ داشتنت می‌شه پی به راکد بودنت برد :))
باز گفت :)) ای خدااااا
من اینقدر پر انرژی مصاحبه کردم . چرا اونارو نمیگی ؟ :))
اونا پوسته ظاهریه، اصل رو بچسب راکد جان :))
:))
خعلی خوب بود:))
درحال شستن لباسام صبح جمعه گوشش کردم و کلی بهم چسبید
^_^ خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)