عقاید یک رامین

امشب اٙ اون شباس ، کلی آدم دور و برم

همیشه حواستون باشه شب که خسته می رسین خونه، خوابیدین رو تخت آهنگ چی گوش میدین. یهو میشین مثل من که دیشب یه آهنگو تو خواب بیدار گوش می دادم. انگاری تلقین شد بهم. نصف شب چند بار از خواب بیدار شدم یکی تو مغزم می خوند

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

حالا شانس آوردی اینو گوش نمی‌دادی: امشو شو شه لیپه لیلی لونه! :))
آره :))
من یبار هندزفری تو گوشم بود با شرح مثنوی خوابم برد. تا خود صبح حس میکردم زنبور دور و برم میره و میاد!
:))) وای
اونقد گذاشتی رو ریپیت آهنگ‌ رو که خواننده میخواد بیدارت کنه بگه:
قربون دستت pause کن آهنگو برم دسشویی بیام‌ D:
شانس آورده بود باتری گوشی کم بود خاموش شده بود خلاص شده بود از دستم :))
من چندسال پیش با رادیو جوان می خوابیدم:|
شرح ما وقع رو به اختیار تخیلتون میگذارم!
یا خدا :)) شب سختی بوده :))
کامنت ف شین:-D
:)))
منم برام چن بار اینطور پیش اومده اما خب الحمدلله مشکلی نداشتم حتی یه بارم دعای عشرات بود که پخش میشد وقتی بیدار شدم حس کردم فضا چقدر معنویه (:
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)