عقاید یک رامین

چقدر من مسلطم به این ژانر :))

با دوستم، سلار، رفته بودیم انجمن عکاسی عضو بشیم. تو فرم ژانر عکاسی‌مونو سوال پرسیده بود. به سالار گفتم بیا کلاس بزاریم بنویسیم sense oriented. خندید و قبول کرد. من با اعتماد به نفس نوشتم ولی سالار همون لحظه ننوشت؛ با گوشیش ور می‌رفت. دو دقیقه بعد گفت رامین اورینتدو اشتباه نوشتی :)))))) جای i و e رو برعکس نوشته بودم. من می‌خندیدم اون می‌خندید. خلاصه فرمو دادیم و برگشتیم. فرداش امیررضا که می‌دونست ما قرار بود تو انجمن ثبت‌نام کنیم ما دوتا رو دید و پرسید ژانر عکاسی چی نوشتین؟ من دوباره خواستم کلاس بزارم حول شدم، "حس محور" و "sense oriented" رو ترکیب کردم گفتم "حس اورینتد". سالار فقط داشت زمینو گاز میزد :)))
سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

حس اورینتد:)))
:))
اینجاست که بزرگی می‌فرماد:

خدایا این شادیا رو از ما نگیر :))
آمین :))
عه
منم اسم نوشتم ک
:دی
انجمن عکاسی دانشگاه ها :)
بلند بلند میخندد:-D
وای فقط تصور قیافه ی یک عدد اقا رامین حول شده:-D
:)))
اتفاقا دیروزم یه موضوعی پیش اومد که منم مثل دوست شما زمینو گاز می گرفتم (:
چقد خوبه اینجور خنده ها
این نوع خنده هاتان پایدار...
خععععلی خوبه
ممنون 🙏 :)
یا شما بی مزه‌این یا من خنده‌م ته کشیده D:
گزینه اول 😒😒😒😒😒😒😒
گزینه دوم 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
از اوناس که باید تو جو باشی((:
بله بله :))
حالا این حس اورینتد چی هس؟
امیرعلی ق رو میشناسین؟ عکسای اون این مدلین
نه پس اسم ننوشتم ک:))
:)) این جور اسم نویسی ها به هیچ دردی نمیخوره :))
خیلیم 😒 و 🙄
😒
:)))
نه این انجمن فک کنم ب درد بخوره. کلا اون ساختمونی ک توش سینما ناجی هس ساختمون ب درد بخوریه. اموزش و کلی اردوی عکاسی و برای انجمن سینما ام اموزش وبودجه برای ساخت فیلم کوتاه .شنبه ها ساعت شیشم نقد فیلم هست تو سینما تک و هر جلسه ش ادم کلی کلی چیز یاد میگیره
چرا نمیاین جدا؟ :دی
قبلن ها جلسات نقد عکسشو می رفتم بعد دیگه نرفتم :)) جوش یه جوری بود. در ظاهر خوب بود ولی در باطن نه. شما از کی ساکن اینجا شدین ؟ :)
فک کنم بدونم چی میگین. منم هربار خودم و مجبور میکنم برای رفتن. ولی نمیتونم از چیزایی ک میشه یاد گرفت بگذرم :دی
از تابستونه:)
خب خوبه که چیزای مفید داره واسه تون :)
عه . خوش اومدین :)
راستی چقد به این ژانر مسلطین؟؟
راستشو بخواین هیچی :))) الکی نوشتیم :))
خسته نباشین واقعا :))

ولی الکی الکی هم نیست یه سر به اینستا امیرعلی ق زدم یه چیزایی دستم اومد چی میگین (با اینکه هیچی نمیفهمم در این زمینه) یه سر هم به عکسایی که از شما دیدم به این نتیجه رسیدم همچین برا کلاسش هم نبوده. :)
:)) ممنون :))

خب من هم هیچ گونه مطالعه‌ای در موردش نداشتم . عکسای ایشون انواع اقسام حس‌هارو منتقل می‌کنه ولی فکر نکنم عکسای من این طور باشن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)