عقاید یک رامین

ببخشمش یا نه ؟

دلایل بخشیدن :

  • بزرگتر باید ببخشه.
  • دوستی حرمت داره. خاطره‌های خوبی داشتیم.
  • امام علی (ع) : ناتوان‌ترین مردم کسی است که در بدست آوردن دوست، ناتوان باشد و ناتوان تر از او، کسی است که دوست بدست آمده را از دست بدهد. 


دلایل نبخشیدن :

  • آش نخورده و دهن سوخته؟ بخاطر کار نکرده چرا باید معذرت بخوام؟
  • بخشش بیش از حد طوری که طرف متوجه اشتباهش نشده و اصلا قبول نکرده که اشتباه کرده ، اشتباهه.
  • تلاش برای راضی نگه داشتن همه، غیر ممکنه.
جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

هرچند با مورد سه دلایل نبخشیدن خیلی موافقم و حمایت ش میکنم
اما
اما
اگه قرار باشه من هم نظری بدم
میگم ببخشین
ممنووووون از نظرتون :) 
راستی امشب هم فوق العاده‌ست. ماهو میگم :)
قبل از ابن که بیام پست رو بخونم عنوان رو دیدم ... با خودم گفتم هر چی باشه

خوبه که ببخشیدش:)
با خوندن دلایل نبخشیدن چی ؟ 
بخشیدن خیلی خوب و پسندیده است ولی دومین دلیل که برا نبخشیدن نوشتین امکان تکرار اشتباه رو در صورت بخشش هم زیادتر میکنه.
دقیقا همین شکلی گیر کردم :))
من که نمیدونم ماجرا چیه نمیتونم انتخاب کنم
ولی به نظرم شما انتخاب درس رو انجام میدین ^_^
آره خب. برای توضیحش باید چند ساعت توضیح بدم :)) 
ولی دلایل تصمیم‌گیریم ایناست :)
ممنون :)
http://ahlolbait.com/article/5934/%D9%82%D9%87%D8%B1-%D9%88-%D8%A2%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AD%D8%B3%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85

میدونید، تاجابی که بتونم و جا داشته باشه سعی میکنم ببخشم... انگار که نه چیزی دیدم و نه شنبدم ... اوایل سخت تر بود برام اما الان ... خودم راحت ترم
وای دقیقا دنبال همچین چیزی می‌گشتم :) خیلی ممنون :)

هیمم. بهش فکر می‌کنم :)
برای دومین دلیل هم خب میتونید یه جوری متوجهش کنید بعد ها یا این که دیگ اون شرایط رو براش فراهم نکنید که همچبن اشتباهی بکنه ... یکم سردتر شدن فک میکنم طرف رو متوجه بکنه
یه کم سخته :))
خواهش میکنم :)

ولی ممکنه؛)
:)

نزدیکای غیرممکنه حتی :)) در مورد حرف زدن میگمااا
خواهش میکنم :)

آره. اینجا خیلی ابر هست. ناراحت میشم وقتی یادم میفته تا چند روز دیگه ماه میره پشت ساختمونا و تا دست کم یه هفته قادر نیستم ببینمش. شما جای منم داشته باشینش. مثلا امشب :)
:)

بابا من خودم عشق ماهم. البته از دو سه سال پیشااا . ینی یه مدت من فقط از ماه عکس می‌گرفتم . همه عکسام عین هم بودن :))) 
چشم :)
اگه بار اولی عه که همچین اتفاقی میفته، ببخش، اگه نه که نبخش (:
+ چون اکه بار اولی نیست که تو کوتاه میای، یه بار فرصت بخششت رو سوزونده D:
منم همینو میگم ولی اون دلایل بخشش نمیزاره :)
چقدر خوبه. هی هر چی عکس رد میکنی ماه. ماه. شما روزا هم میتونین نگاش کنین چون اون عکس رو خودتون گرفتین. میشناسینش. انگار شبه اصلا. نه؟
الان دارم فک میکنم اگه مثلا یه زمانی. مثلا 15 سال بعد که موسیقی م رو به جایی رسوندم بخوام برم گرایش عکاسی. میرم طبیعت. کاش تا اون موقع یه زیرشاخه واسه طبیعت بسازن. مثلا گرایش ماه. چقد خوب میشه :))
:) آره . والا من صبا هم ماهو می‌بینم ^_^
ایشالا ایشالا :)
به‌نظرم دلایل بخشیدن ارزش‌مندترن.
ببخش و برای ما هم دعا کن.
هیممم :)
چشم :)
خیلی ممنون بابت نظرتون :)
دلابل نوشتید:-)
بخشش خوبه. البته هر کسی از دور نگاه کنه میگه بخشش خوبه. مرد اونیه که بتونه توی شرایط سخت ببخشه.
عه :)) مرسی که گفتین :)
هییممم
به نظرم بخشیدن همیشه حس بهتری به آدم میده
آدما هم توی زندگیشون (مهم نیست کِی و کجا) ولی بالاخره متوجه اشتباهشون میشن

منم موافقم با بخشش (:
بعضی وقتا ولی برعکس نتیجه میده

ممنون از نظرتون :)
یه بار رسول بهم گفت دوستیای خوب ارزش بخشیدن دارن
عین گوشواره اویز گوشم کردمش:)
الان باید بشینم با خودم بحث کنم که دوستی خوب محسوب میشه یا نه :))
آورین :)
یعنی اگه نبخشیدش متوجه اشتباهش می‌شه؟ مگه بخشش یه چیز درونی نیست؟ اون که نمی‌فهمه...
درست فهمیدم منظورتون‌ رو؟
فکر کنم به نظر من ببخشیدش ولی با منت..
باید اول قبول کنه اشتباه کرده یا نه؟ وقتی احساس پشیمونی و ندامت نداشته باشه بخشش من فایده ای نداره
عاغا میگما؟:) شما که دست به دوربین هستین،
امکانش هست برا ما یه عکس سفارشی بگیرید؟
دیشب دیدم ماه کامله
بعد از پشت نرده ها خیلی هنری و خفن به نظرم اومد
بعد یاد اون پست افتادم که سربازه و اینا:-D بعد فکر کردم کاش رامین یه عکس این مدلی هم میگرفتا:) قشنگ میشد:)
والا الان امکانات مناسبی برای عکاسی از ماه ندارم. می‌تونم از قبلیا واسه‌تون بفرستم ؟
وا خاک عالمممممم*_____* جدید و قدیم نداره کهههههه! ما در هر صورت ذوق میکنیم:)
گفتم شاید داغ داغشو می‌خواین :))

بفرمایین
وااااااااااییییییییی*________* خادای منننننن!
عاغا این عکسارو خود،تون گرفتیییین؟
خیییییلی قشنگننننن
من اگه میدونستم چه قدر انرژی میگیرم ازشون همه رو یه جا نگاه نمیکردم!
عین این شکلات خوشمزه ها که یه جا نمیخوری تموم نشن
شبی یه دونه شونو نگاه میکردم

مرسی رامین^^ مرررررررسی:)))))
^_^
بله خودم گرفتم :)
شکلات خوشمزه‌ها :)))))
لطف دارین شما :)
خواهش می‌شود خانم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)