عقاید یک رامین

عجیبه

از وقتی درسم تموم شده، تعداد شبایی که خواب می بینم زیاد شده

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۱۶ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

با همه نفرتم از درس شاید در این صورت میرفتم ادامه تحصیل میدادم!
عه در این حد ینی؟؟
راستش ربطشو درک نکردم :)
منم فکر می کردم نباید بهم ربط داشته باشند ولی انگار دارند
من شنیدم وقتایی که تو طول روز مشغله زیاد باشه موقع خواب ذهن بیداره و اون موضاعارو طبقه بندی و تجزیه تحلیل میکنه و خواب نمیبینیم اما هرچی درگیریا کمتر باشه بیشتر خواب میبینیم
احتمالش زیاده واسه منم همچین اتفاقی افتاده باشه چون من قبلاها سالی دو سه بار خواب نمی‌دیدم
یاد چند وقت پیش افتادم :))
من زیاد خواب میبینم یعنی هرشب تقریبا طوری که کلافه میشم و صبح خسته میشم از دست خوابام، چند وقت پیش یه روز صبح که بیدار شدم نشستم گریه کردم تا این حد رو اعصابم بود.
همچین بی ربط هم نیست، منم موقع تحصیل و روزای شلوغم کمتر خواب میبینم.
اوه اوه
من خودم راضیم اصن خواب نبینم . بعضی خواب‌ها واقعا چرتن :|
بابا چیه آخه، آدم یه هفت هشت ساعتی میخوابه اونم خواب ببینه واقعا مسئله چرتیه :|
باز الان یکم اوضاع خوابم نرماله.
من الان طوریم که تو خواب بعد از ظهر هم خواب می‌بینم
خوبه :)
راستی یه توصیه کدبانوانه: دم کرده به لیمو قبل از خواب بنوشید. :)
مرسی مرسی :)
فکر کنم خونه نداشته باشیمش :))
من وقتی سرم شلوغ باشه بیشتر خواب می بینم!! البته در بیشتر موارد یادم نمیاد چی دیدم!
همون که آدم یادش نیاد خوبه :)
ما همیشه خواب می بینیم منتهی اگه مشغله ی ذهنیمون زیاد باشه یا یهو از خواب بیدار بشیم یا موارد مشابه دیگه اتفاق بیفته، خوابی که دیدیم یادمون نمیمونه
این نشون میده که الان نسبت به قبل از آرامش فکری بیشتری برخوردارید و چه خوب (:
درسته . نسبت به قبل آرامش فکری بیشتری دارم :)

ولی من به خواب ندیدن بیشتر علاقه دارم :|
من الان که مدرسه و درس دارم ، خواب میبینم
چه شب چه بعد از ظهر:/
خدا به دادتون برسه :))
اکثر خوابا هم که دارم از جایی پرت میشم پایین😂
اصلا این خواب خیلی بده :))) شده من تو خواب از بلندی میفتم ، از خواب بیدار شدم ، از تخت افتادم :|
یعنی تو پنج ثانیه دو بار سقوط کردم :))
تجربه کردمش!
کلاس چهارم بودم وقتی خواب میدیدم از بلندی میوفتم ، از طبقه دوم تخت پرت شدم پایین و دماغم شکست:/ و تو دو هفته دوبار عمل کردم..
اگه دست خودم بود هیچوقت این خوابو نمیدیدم!
:| :| یا خدا :|

آره والا . چیه اصن ارتفاع :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)