عقاید یک رامین

18

نکنه یه چیزایی هست و ما نمی‌دونیم ؟

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

خیلی چیزا هست که شما نمیدونید:))
خیلی
من که شک دارم چیزایی رو هم که میدونیم درست باشه و واقعا بدونیمشون!!!
منم شک دارم
از اونجایی که همیشه یه قسمت از پستتون تو عنوانه دارم سعی میکنم ۱۸ رو به این جمله ربط بدم ولی نمیشه D:
آورین آورین 
ادامه بدین :)
نکنه همین چیزایی که میدونیمم درست نباشن؟:\
شاید 
امروز هیجدهمه
عنوان پست هم هیجدهه
به اربعین ربط داره پستتون؟
خیلی فکر کردما :)))))
نه به اونا ربط نداره
مربوط به یه چیز دیگه ست
تولد کسیه؟🤔
نه
من همیشه به خاطر چیزهایی که نمی دونم خدا رو شکر میکنم.
بعضی چیزایی که نمی‌دونیم اصلا خوب نیستن
درمورد عنوان پست من یاد هیژدهِ بلاگر افتادم:(
نمی‌شناسمشون متاسفانه
حتی این پست تگ گنگ هم نخورده.!
:))
چون واقعا گنگ نیست. فکر می‌کردم بعضی‌ها متوجه میشن ولی انگار واقعا گنگ بوده
جوابتون تحریک کننده قوه فضولیه :))
:))
احتمال زیاد شما اصلا چیزی در موردش نمی‌دونین. این‌طور حدس می‌زنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)