عقاید یک رامین

یه گیگ اینترنت دارم؛ یه روز مهلت

فیلم پیشنهاد نمایید. ترجیحا ترسناک، فضایی، کمدی، کلاسیک نباشه. با تشکر
يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۳ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

به نظرم sully یا gifted خوب باشه:)
سالی رو دیدم
گیفتد سریال نبود ؟ [آیکن تفکر]
پس چی باشه ؟
معمایی ، تخیلی ، بزن بزن :))) ، زندگی نامه 
حالا خودمون که انچنان فیلم ببین نیستیم
توجه شمارو به ارشیو یاسی و مسی و اقای گوهری جلب مینماییم
یاسی:faaryaa.blog.ir
مسی: masirika.blog.ir
اقاعه گوهریketabtalks.blog.ir
عه صخی :))
متشکرات فراوان :))
The adjustment bureau
The game
Seven
Fight club
اینا خوبن ((:
اولی رو چندان توصیه نمیکنم D:
ندیدم
دیدم 
این مال دیوید فینچره ؟ 
دیدم 
:))
موتوشکرم :))
ویولن قرمز به کارگردانی فرانسوا جرارد
پیانو به کارگردانی جین کمپیون

البته خیلی زیاد حساب نکنین رو این پیشنهاد هام. نمیدونم آخه تا چه اندازه بنظرتون خوب باشن اینا شاید مزخرف. مثلا دایی میگفت وقتش هدر رفت ک نشست دیدشون:|
مرسی مرسی  :))

میرم میخونم در موردشون :)
عاغا دیدیم سختتونه دانه دانه برید ارشیو ها را بگردید
خودمون از دوستان پرسیدیم:-D
بیسم الله الرحمان الرحیییم:-D
Room
Wild
detachment
the lives of others
بابا دست شما درد نکنه رفتم نگاه کردم ^_^

دیدمش . خیلی خوبه . اصن تعلیقاش یه چیز دیگه‌ست
ندیدم 
ندیدم
ندیدم 

در کل تچکر میکنم :))
علیرضاهم از اون پشت مشتا اشاره کرد فیلم هندی:-D
تورووووخدا :))
سریع و خشن ببینین :دی
دیدم همشونو :))
X_men هارو دیدین؟😍
دزدان کارائیب 2017 هم خوبه:))
فعلا همینا یادم میاد
بله :))
اونم دیدم :)
ای بابا :/
نید فور اسپید ببینین پس :))
:))
خوبه اخه ؟ :))
سریال هم با این اسم هست ولی این سینمایی هستش.
اهان :)
موتوشکرم :)
ماشین بازی و ایناس :دی
من که دوست داشتم :))
بله از رو اسمش کاملا مبرهنه :))) چقدر من دوست داشتم این کلمه رو استفاده کنم :))) خب خداروشکر حل شد :))) 
مرسی :)
عاره مال دیوید فینچر عه (:
اوندا ویرام پس :)) ساغول
در کل خواهش میکنم:) نوش جان
:) مرسیات
D:
+ هربار این ذوق رو محکم نزن نرو ((:
:))

ببخشید :)
خب خداروشکر پس :))))

چه فیلمی دانلود کردین حالا؟:دی
:))

یکی از فیلمایی که صخره معرفی کرده . 
الان یادم نیس کدوم :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)