عقاید یک رامین

هیچ وقت سلبریتی نشو 😒 با اون جوابات 🙄

مصاحبه‌مو شنید نوشت

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ب.ظ

 ۲۱ تا نظر تا الان نوشتن

یاد آقا مصطفی افتادم.!
"خیلی بی ربط طور"
حدستون منطقی بود
ولی مصطفی نیس :)
خیلی هم سلبریتی بشوید لطفا! با اون خودکار گرمزه:)
چشم :))
خانم من کی گفتم گرمز؟؟ من که قشنگ قرمز گفتم ک :\
چه عجب ستارتون روشن شد:))
بودم 
چیزی به ذهنم نمی‌رسید :))
@صخره
حتی من شنیدم گفتن: "غرمز"
شما از این ور بوم میفتین چرا ؟ :)))
کی؟ D:
حالا یه کی :)))))
نمیدونم. :))
قانع شید لطفا.
چشم :))
هلمااااااااااا:-D

اقای رامین خان! تصورات مارو ویران نکنید دیگه! گرمز به این خوبی به این گشنگی!
تصورات چیه . به اون قشنگی میگم قرمز :))
گشنگی و گرمز:-D هر چی صخی میگه عاغا
:)))))))))
قبول
اتفاقا خیلی خوب بود کههه :)))

وای خدا کامنتای این پست چقدر خوبه😅😅😂
اره موافق بود که خوبه ولی میگفت جوابات :/ :))))
اره :))
رسما دارم کور میشم :|
جواب اول رو خوندم:
حدستون مصطفی بود
ولی منطقی نیس. :)
عه چرا 
:)))
اتفاقا من مصاحبتونو خیلی دوس داشتم
خیلی خوب بود (:
ایشون هم دوست داشتن :)
ببین رامین! دیگه داری خائن‌بازی در میاری! یعنی یه چیزی فراتر از اون راکدبازی قبلی‌ات! :))
:)))) موضوع رو به حاشیه نکشون اقا :)))
شاید چون امروز هم کتاب خوندم، هم مجله، هم چشمم توگوشی بود، هم لپ تاب فعلا اینا ذهنم میاد. چشمم امروز انواع مختلف فونت ها رو دیده قاطی کرده. :))

+ و بین مخالفتها بزارین برا آخرین بار بازم از اونور بوم بیافتم و من اعلام موافقت کنم. [جان خود به کف گرفته و صحنه رو ترک میکند.]
خسته نباشین :)

+ اعلام مخالفت با چی؟

ممنون.

عنوان.
:)
آهان 
اون قدرا هم جدی نگفتااا . من ک خودم خندیدم 
حالا شما کلا جدی نگیرید. :))
چشم :))
:)))))))))))) لی لای لای لی لای لای:-D
عح چیزه! یعنی دختر باید سنگین باشه:-D
منظورم این بود که استدعا دارم جناب اقای رامین
:))))
دختر باید دختر باشد :))))
خواهش میکنم:)
اتفاقا جوابا خیلی جامع و کامل بود:|
افعال معکوس بود ؟ :))
کامتنایی که راکد بودن داره خیلی به جشمم میاد کلا :دی
درود بر مترسک‎:D

عیدتونم مبارک !
هذ اتفاقی میفته اون بحثو می کشه وسط :))

مرسیات. عید شمام مبارک :)
اتفاقا به نظر من لایق ترین فرد برای سلبریتی شدن نزد خداوند حقیقتا شخص شخیص خودتی.
معرکه بود.
^____^ مرسی 

نه جدی گفتم:)
اضافه کنم: با خورشید موافقم:))
:))
من که میخام ولی ملت همراهی نمی‌کنن :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)