عقاید یک رامین

وای از آذر

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

آذر یه قطره ی جامونده از بارونه یک ساعت پیشه ک از سیم تلفن های وسط شهر میخواد چکه بکنه
با پس زمینه ی اسمون ابری و خاکستری
وای از آسمون ابری و خاکستری
فک کنم یه ده‌بیس‌باری پادکستشونو گوش کرده‌باشم تو پاییز...
بازم دلم خواست الان!
اصن عالیه . یه چیزی فراتر از عالی
وای از آذر...
چرا همه رفته بودناشونو میذارن واسه پاییز؟
چرا پاییز هیشکی برنمی گرده؟
هوومممم... چه تکرار لذت بخشیه این قسمت چهرازی...
واقعا همه پاییز میرن :(
صبح به آذر گفتم: من دل خوش کردم به این آذر.

آذر اولی خواهرمه :)
اصن دلگیره این ماه 
چطور دلتونو خوش می‌کنین به این ماه ؟ 

:) چه اسم قشنگی :)
حالا آذر کیه رامین؟ D:
اسم اون خانمه ست تو فیلم "آذر شهدخت و دیگران" :)) 

اذریعنی تولدیک عددمن:)
به به :) 
تولدتون پیشاپیش مبارک :)
وای از آذر؟!
نه
وای از آدم های پاییزی که انگار آذر می شود بستری یرای ناله های وداعشان...
که آسمان خاکستری چشمشان را تنگ در آغوشِِ پلک میگیرند
و ابرهای اشکِ سردِ تَرِشان، از دلتنگی بی وقفه باریدن میگیرند
که می دانند یک نفس کافیست تا سرما و یخبندانِ دلشان...
و چقدر این سرما بد رسوخ می‌کنه تو دل‌ها
رادیو چهرازی فصل جدیدش میخواد بیاد ^ـــ^
کی کجا ؟ :| چرا من نمی دونم ؟
یبار یادمه تو این پیج نوشته بودن که فصل جدیدی تو راهه
https://www.instagram.com/radiochehrazi/

دیگه حالا نمیدونم چقدر صحت داشته باشه :))
گشتم چیزی پیدا نکردم :))
صبح قبل از اینکه راه بیفتم بدو بدو اومدم این پست رو از پنل باز کردم
بعد دیدم متن نداره
با خودم گفتم کاش همونجور که کل محتوای پستای رامین تو پنل نشون داده میشه میشد از همونجا هم کامنت فرستاد:-D
بابا لااقل کلمه اخر رو بذارید تو متن پست این همه راه اومدیم دست خالی نریم:-D
:)))))
دیگه دیدم چیزی واسه متن نمی‌مونه. اگه یه کلمه رو هم میذاشتم واسه عنوان چرت میشد :))
ایشالا دفعه‌های بعد جبران می‌کنم :))
همین تناقض دلگیر بودن و دلخوش کردن باعث شد بگم، اینکه تو اوج دلگیری دلخوشی داشته باشی خیلی خوبه. فقط خدایی نکرده اگه این دلخوشی نابود شه زهرمار میشه برا آدم.

:)
ایشالا که اون دلگیری حذف بشه :)
الان منم گشتم خواستم پستشو بفرستم. نبود:| ولی یقین دارم اونجا دیده بودم:/
حله. احتمالش کمه برگردن
چه جوری بگذرونیم امسال رو؟
تولد جمشید آبانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)